Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رویداد24»
2024-04-19@22:12:13 GMT

واکنش حاشیه‌ساز ترامپ به رئیس‌جمهور شدن زنان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۴۲۲

واکنش حاشیه‌ساز ترامپ به رئیس‌جمهور شدن زنان

رویداد۲۴ به گزارش پایگاه هیل، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در این سخنرانی گفت: ما قرار نیست یک کشور سوسیالیست باشیم. ما قرار نیست یک رئیس جمهور سوسیالیست، به ویژه یک رئیس جمهور سوسیالیست زن داشته باشیم. ما قرار نیست آن را داشته باشیم و با آن کنار بیاییم.

این اظهارات دونالد ترامپ در تجمعی در ایالت پنساکولا در حالی مطرح شدند که حزب جمهوریخواه آمریکا در حال اشاعه یک پیام ضدسوسیالیسم در ایالت فلوریدا بوده و امیدوار است که این کمپین با بازخورد مثبتی از سوی مهاجران لاتین تبار در این ایالت مواجه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: پنج عامل سرنوشت‌ساز در انتخابات آمریکا

رئیس جمهور آمریکا در عین حال با حملات مکرر علیه کامالا هریس، تلاش داشت جو بایدن، رقیب دموکراتش در انتخابات ریاست جمهوری را با جناح چپ حزبش مرتبط کند و در این زمینه به مواضعی که این سناتور زن ایالت کالیفرنیا در زمان نامزدی خودش برای کاخ سفید در این حزب اتخاذ کرد اشاره کرد.

منبع: خبرآنلاین لینک کوتاه: کپی در کلیپ بورد کپی لینک خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ترامپ انتخابات آمریکا رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور در جمع مردم استان سمنان اظهار کرد: دشمن نمی‌خواست ما در کشور رشد تولید داشته باشیم،‌ اما اتفاق افتاد؛ دشمن می‌خواست کارخانه‌های ما دچار رکود و تعطیلی شود،‌ اما در سراسر کشور ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه به خط تولید بازگشت.

وی افزود: دشمن نمی‌خواست، ما رونق کشاورزی داشته باشیم. دشمن نمی‌خواهد ما تولیدکننده باشیم و تلاش دارد ما همیشه واردکننده باشیم

رئیس جمهور گفت: سال نخست دولت ما ۴/۵ میلیون تن گندم از کشاورزان خریداری کردیم؛ سال دوم ۷/۵ میلیون تن و سال گذشته ۱۱/۵ میلیون تن.

ادامه دارد...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش بانک مرکزی به چاپ ایران چک ۵۰۰ هزار تومانی/ مدیرعامل اسبق بانک صادرات: ارز باید تک نرخی شود/ معاون رئیس جمهور: تلاش دولت این است که شاهد کاهش بیشتر در نرخ تورم باشیم
  • رئیس جمهور: تاثیر آمارها بر رضایت اجتماعی بررسی شود
  • بازارچه خاص بانوان در سمنان احداث می‌شود
  • توهین جدید ترامپ به بایدن؛ او بدترین رئیس‌جمهور تاریخ آمریکا است
  • رئیسی: ۸۴۰۰ کارخانه و کارگاه نیمه‌راکد و راکد در سراسر کشور احیا شدند
  • ترامپ: بایدن کشور ما را ویران کرده و بدترین رئیس جمهور تاریخ آمریکاست/ ما باید از شر بایدن خلاص شویم (فیلم)
  • حرکت جدید و عجیب ترامپ برای بردن در انتخابات آمریکا
  • رحیم‌پور ازغدی: ترامپ یقه طرف را می‌گیره می‌خواد تجاوز کنه!
  • پیامد تردید نسبت به یکی از متهمان پرونده ۶ ژانویه برای ترامپ
  • پخش زنده| نشست وزرا و معاونان رئیس‌جمهور در حاشیه جلسه دولت