Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوژیدار رادوشویچ دروازه‌بان کروات تیم فوتبال پرسپولیس تهدید کرده اگر مطالباتش پرداخت نشود قراردادش را یکطرفه فسخ می کند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بوژیدار رادوشویچ که مطالبات فصل گذشته خود را هنوز به طور کامل از باشگاه پرسپولیس دریافت نکرده و بابت فصل جدید هم مبلغی به او پرداخت نشده است با ارسال نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس تهدید کرد اگر طی ۱۵ روز آینده مطالباتش پرداخت نشود قرارداد خود را یک‌طرفه فسخ می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رادوشویچ حدود صد و ده هزار تا صد و بیست هزار دلار از مطالبات از ناحیه آپشن‌های قرارداد از باشگاه پرسپولیس طلبکار است. البته ظاهرا ناراحتی او به این خاطر نیست که شش ماه حقوق نگرفته است بلکه به این خاطر است که پس از پایان بازیهای پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا در قطر، ۵۰ میلیون تومان به همه بازیکنان و کادر فنی و تدارکات پرسپولیس داده اما به رادوشوویچ این پاداش داده نشده و به همین دلیل او ناراحت است و از طریق مدیربرنامه هایش به باشگاه پرسپولیس اطلاع داده که ناراحت شد و باشگاه به او احترام نگذاشته است. علاوه بر همه اینها او حتی چکی که همه در فرودگاه و در بدو ورود کاروان پرسپولیس به تهران گرفته اند را نگرفته و همین او را ناراحت تر هم کرده است. رادو علاوه بر شش ماه نگرفتن حقوق، ۳۰ هزار دلار پاداش قهرمانی فصل پیش را هم نگرفته است.

به همین دلیل پانزده روز به پرسپولیس مهلت داده تا این پول را پرداخت کند، البته رادو روی دریافت پاداش لیگ قهرمانان آسیا تأکید دارد و در صورت دریافت این پاداش به کشورمان بازمی‌گردد. باشگاه به او اعلام کرده اشتباه شده و قبول کرده که باید به رادو پول بدهد اما هنوز به حساب رادو در ایران هیچ پولی ریخته نشده است. به او هم اعلام شده که چک رادوشوویچ گم شده است تا او بیشتر از این هم ناراحت شود.

رادوشویچ دروازه‌بان کروات پرسپولیس نامه اقدام فسخ قرارداد خود را به این باشگاه ارسال کرده و در صورت دریافت نکردن مطالباتش تا ۱۵ روز آینده قراردادش به شکل خودکار فسخ می‌شود. البته رادوشوویچ چهار سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و در صورت فسخ قرارداد، برای دریافت مطالبات کل قراردادش اقدام می کند. قرارداد او ۹۰۰ هزار دلار بدون آپشن است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس بوژیدار رادوشویچ پرسپولیس لیگ برتر باشگاه پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد

به گزارش خبرنگار مهر، بدقولی‌های باشگاه پرسپولیس در پرداخت مبلغ قراردادهای فصل جاری بازیکنان این تیم باعث اعتراض تعدادی از آنها در میکسدزون بازی‌ها شد تا رضا درویش برای حفظ آرامش این تیم مجبور به حضور در تمرینات شود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نه تنها برای پرداخت نزدیک به ۶۰ درصد از قرارداد هر یک از اعضای تیم با مشکل جدی کسر بودجه مواجه است بلکه حالا با معضل تمدید قرارداد نزدیک به ۱۰ بازیکن این تیم در پایان فصل روبروست.

سروش رفیعی، فرشاد فرجی، مهدی ترابی، دانیال اسماعیلی‌فر، گئورگی گولسیانی، وحید امیری، وحدت هنانوف و مرتضی پورعلی‌گنجی نفراتی هستند که در پایان فصل، دیگر قراردادی با پرسپولیس ندارند اما به دلیل بدقولی‌های باشگاه حاضر به تمدید قرارداد هم نیستند.

تعدادی از این بازیکنان در گفت و گو با مدیر برنامه‌های خود هرگونه تمدید قرارداد با باشگاه را منوط به تسویه مبلغ این فصل خود اعلام کرده اند. آنها در تصمیمی مشترک قصد دارند تنها در صورت دریافت تمام و کمال مبلغ قراردادهای فصل جاری، نسبت به تمدید قرارداد خود اقدام کنند.

این در حالی است که میزان طلب این بازیکنان بابت امسال حدود ۹۵ میلیارد تومان است که باید پرداخت شود اما باشگاه فعلا هیچ پولی برای این وضع ندارد.

کد خبر 6085067 مهدی مرتضویان

دیگر خبرها

  • مورد جالب ستاره پرسپولیسی/ اوسمار مخالف جدایی بود!
  • اولین تمدیدی پرسپولیس مشخص شد
  • خبر بد برای درویش؛ توافق بازیکنان پرسپولیس در مکانی غیرمنتظره!
  • تصمیم خطرناک چند ستاره پرسپولیس در رختکن
  • توافق خطرناک چند بازیکن پرسپولیس در رختکن!
  • خبر بد برای درویش؛ اتحاد در رختکن بر سر تمدید قراردادها
  • اتحاد پرسپولیسی‌ها به ضرر درویش!
  • توافق مالی در رختکن پرسپولیس برای نحوه تمدید قرارداد
  • قول بزرگ به یحیی برای رفتن به تبریز | ستاره های پرسپولیس در لیست خرید
  • مذاکره پنهانی باشگاه پولدار لیگ برتری با ستاره‌های پرسپولیس | خطر بزرگ مهاجرت ستاره‌ها از قرمزهای پایتخت