Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-19@09:32:29 GMT

خبری ترسناک برای پرسپولیسی ها از فینال اسیا

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۴۹۴

خبری ترسناک برای پرسپولیسی ها از فینال اسیا

در پرونده شکایت النصر از پرسپولیس فدراسیون جهانی فوتبال ورود کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پرونده شکایت النصر علیه پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا همچنان باز است و بعد از رد ادعای سعودی‌ها از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا همه منتظر این هستند تا کمیته استیناف کنفدراسیون فوتبال آسیا درباره این موضوع رای صادر کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قرار بود کمیته استیناف هفته گذشته با ریاست لیم دونگ از کشور کره جنوبی به همراه ۳ عضو دیگر کمیته استیناف یعنی ساران نادار(مالزیایی)، سید نیاز حسین(پاکستانی) و نگوین ثای مای(ویتنامی) درباره این پرونده تصمیم گیری کنند. حتی در رسیدگی به این پرونده جهانگیر بیگلری، رئیس ایرانی کمیته استیناف را به دلیل اینکه در این پرونده با پرسپولیس از یک کشور است، کنار گذاشتند. همچنین نایب رئیس کمیته استیناف یعنی سلمان الانصاری هم در این پرونده تصمیم گیرنده نخواهد بود چون از کشور قطر است.

این پرونده به دلیل شکایت النصر از نحوه ثبت قرارداد بازیکنان پرسپولیس به فیفا ارسال شده است. قرار است فیفا نتیجه بررسی‌های خود را امروز(یکشنبه) یا فردا(دوشنبه) به کنفدراسیون فوتبال آسیا به صورت گزارش کتبی ارسال کند تا تصمیم نهایی درباره این پرونده صادر شود.

باشگاه النصر عربستان مدعی شده بود برخی از بازیکنان پرسپولیس به صورت غیرقانونی در بازی نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بودند که از سوی کمیته انضباطی کنفدراسیون فوتبال آسیا این ادعای سعودی‌ها رد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: النصر پرسپولیس النصر پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا کمیته استیناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، باشگاه ذوب‌آهن پس از دیدار مقابل پرسپولیس که روز نُهم اسفندماه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، نسبت به شکایت از سرخ پوشان اقدام کرده بود که حالا واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال را به همراه داشت.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده: «درباره شکایت باشگاه ذوب‌آهن از باشگاه پرسپولیس مبنی بر نشر اکاذیب و انتساب آن به باشگاه شاکی و عدم امکان اثبات صحت این مطالب از سوی باشگاه طرف شکایت، در نتیجه تخلف انتسابی به باشگاه پرسپولیس محرز و مسلم تشخیص داده شده و منتسب به ماده 71 مقررات انضباطی و با رعایت ماده 94 این مقررات، باشگاه پرسپولیس به پرداخت مبلغ 60 میلیون جریمه نقدی محکوم شد که رای صادره ظرف مدت هفت روز از تاریخ ابلاغ قابل تجدیدنظرخواهی نزد کمیته استیناف است.»

کمیته انضباطی فدراسیون جزئیاتی از شکایت ذوب‌آهن نسبت به پرسپولیس منتشر نکرده، اما به نظر می‌رسد انتشار نوشته‌های عجیب روی کاغذ و مطرح کردن مسائلی مبنی بر جادو و جنبل  در رختکن فولادشهر، مورد شکایت بوده که سرخ پوشان نتوانستند آن را اثبات کنند و به همین دلیل جریمه شدند.

دیگر خبرها

  • جریمه جدید فوتبال ایران برای پرسپولیس!
  • اعلام رای کمیته انضباطی درباره شکایت ذوب آهن از پرسپولیس
  • محکومیت پرسپولیس در پرونده شکایتی ذوب‌آهن
  • از تسلیم شدن مقابل پرسپولیس تا رویای فینال آسیا!
  • تقابل سخت با صنعت نفت؛ انگیزه پرسپولیسی ها برای فراموشی کابوس دیدار رفت
  • «اولسان هیوندای» نیمی از مسیر فینال آسیا را رفت
  • محکومیت میلیاردی ذوب‌آهن با آرمان
  • استقلال یک قدم تا اخذ مجوز حرفه‌ای
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • برگزاری ششمین جلسه هیات‌های بدوی و استیناف مجوز باشگاهی