Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان بوشهر با اشاره به مقارن هفته وحدت و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی گفت:۱۳ آبان مصادف با ۱۷ ربیع الاول سالروز میلاد پیامبرگرامی اسلام(ص) است که برنامه‌های سیاسی، عبادی و فرهنگی در استان بوشهر تدوین شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، حجت‌الاسلام عبدالرضا سروستانی در حاشیه برپایی نشست هماهنگی برنامه‌های هفته وحدت در استان بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم با تسلیت سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع) مبارزه با خلافت ظلم و جور را یکی از ویژگی‌های این امام همام دانست و اظهار داشت: مقابله با جریانات انحرافی، زیاده‌خواهی خلفای ظالم و پیمودن مسیر واقعی اسلام از راهبردهای اصلی امام حسن عسکری(ع)  بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر به هفته وحدت اشاره کرد و افزود: هفته وحدت امسال با هفته مبارزه با استکبار جهانی و استکبارستیزی همراه شده چراکه 13  آبان مصادف با 17 ربیع الاول است.

وی با بیان اینکه در هفته وحدت برنامه‌های مختلف سیاسی، عبادی و فرهنگی تدوین شده است خاطرنشان کرد: در آیین هفته وحدت و ولادت با سعادت نبی مکرم اسلام(ص) برنامه‌های متعددی در مناطق شیعه‌نشین و سنی‌نشین استان بوشهر طراحی و برنامه‌ریزی شده است که بیشتر این برنامه‌ها در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برگزار می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی بوشهر با تاکید بر پرهیز از تجمع در برگزاری هفته وحدت تصریح کرد: در راستای مقابله با کرونا برنامه‌های این هفته برای حفظ سلامتی مردم به صورت تجمعی برگزار نمی‌شود.

دشمنان با ابزارهای تحریم اقتصادی و شبیخون فرهنگی به دنبال ایجاد تفرقه در ایران هستند مفهوم اختلاف با تفرقه متفاوت است/ "رادیو وحدت" به دنبال ترویج ‌«رُحَمَاءُ بَيْنَهُمْ» است فعالیت رادیو وحدت آغاز شد

سروستانی، با تاکید بر تقویت وحدت در بین مذاهب اسلامی افزود: دشمنان برای برهم زدن وحدت بین مذاهب اسلامی برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری کرده‌اند و ایجاد اختلافات مذهبی از اهداف مهم دشمنان است.

وی، با تاکید بر رعایت پروتکل بهداشتی در مقابله با کرونا بیان کرد: تمام برنامه‌های هفته وحدت با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برگزار خواهد شد.

غبارروبی قبور مطهر شهدای گمنام با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، افتتاح مسجدالنبی(ص) روستای پرک و نشست اساتید و مدیران مدارس علوم دینی اهل سنت از اعم برنامه‌های هفته وحدت در استان اعلام شد.

برگزاری برنامه بانوان تقریبی در کنگان با حضور خواهران تقریبی شیعه و اهل سنت، برگزاری ویژه برنامه وحدت اسلامی و حقوق بشر آمریکایی در شهرستان عسلویه  با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی از دیگر برنامه‌های تدوینی هفته وحدت اعلام شد.

انتهای پیام/190/ ز

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استان بوشهر هفته وحدت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۷۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود

احسان آهنگر مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برگزاری جشنواره دیار علویان اشاره کرد و گفت: این جشنواره در ۳۰ نقطه ساحلی و تفرجگاه‌های استان توسط گروه‌های جهادی پیش‌بینی شده است.

او افزود: بیش از ۳۲۵ برنامه از آغاز تا پایان ستاد اجرایی خدمات سفر پیش بینی شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران گفت: این برنامه‌ها در ۲۲شهرستان استان در ۳بخش فرهنگی، هنری و رسانه و تبلیغات برگزار می‌شود.

آهنگر با اعلام اینکه متولی اجرای برنامه جشنواره علوی در سواحل و تفرجگاه‌ها سپاه کربلا مازندران است، از برگزاری محافل انس با قرآن با همکاری پایگاه‌های مقاومت بسیج، سازمان تبلیغات، اوقاف و امورخیریه و این اداره کل خبر داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به برپایی ایستگاه‌های افطاردهی ساده، جام رمضان با دو ورزش فوتسال و کشتی، ایستگاه سلامت در کنار ایستگاه‌های فرهنگی در همه شهرستان‌های مازندران اشاره کرد و افزود: دربحث اقامه نماز روحانیون به تمام شهرستان‌ها، سواحل، تفرجگاه‌های استان توسط سازمان تبلیغات اسلامی اعزام شدند.

او گفت: نمایشگاه‌های نوروزی صنایع‌دستی، سوغات و مشاغل خانگی در سطح استان با همکاری میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی و شهرداری‌های استان برپا شد.

آهنگر همچنین به برپایی ایستگاه‌های نوروزی در بسیاری از ورودی‌های استان همچون چالوس، آمل، قائم‌شهر، رامسر و گلوگاه اشاره کرد و افزود: اهدا بسته‌های فرهنگی، کتاب، مراسم نوروزخوانی و نصب المان‌های ویژه ماه رمضان و عید نوروز در دستور کار این کمیته قرار گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • گره‌گشایی از مشکلات مردم در اولویت برنامه مدیران
  • محفل بزرگ قرآنی «امام حسنی ها» نوعی جهاد تبیین بود
  • استمرار برگزاری ویژه‌برنامه‌های ماه مبارک رمضان در «فلک‌الافلاک»
  • جشنواره دیار علویان در ۳۰ نقطه مازندران برگزار می‌شود
  • مومن با تقوا پیشه کردن راه وحدت را پیش گرفته و از اختلاف دوری می کند
  • شورای وحدت به‌دنبال تشکیل فراکسیون وحدت در مجلس است
  • دبیر ستاد بزرگداشت هفته دولت در استان بوشهر منصوب شد
  • ابعاد مختلف ماه مبارک رمضان، وحدت و تقریب را میان امت اسلامی پررنگ می کند
  • بهشتی، عضو مجلس خبرگان: به اختلافات جناحی مبتلا هستیم/ مردم عادی که مشکلی ندارند، مشکل جناح‌های سیاسی هستند/ اگر مجلس آینده انقلابی باشد، همه چیز درست می‌شود/ انقلابی بودن یعنی به تمام محورهای قانون اساسی پایبند باشند
  • ۵۰ایستگاه فرهنگی درسواحل استان بوشهر ایجادشد/استقرار۲۹ناجی غریق