Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@18:10:17 GMT

کاهش نسبی دمای هوا از بعد از ظهر فردا در اردبیل

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۸۲۷

کاهش نسبی دمای هوا از بعد از ظهر فردا در اردبیل

سیاوش محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن پیش بینی شرایط جوی استان اردبیل در روزهای آینده اظهار کرد: طبق بررسی نقشه‌های هواشناسی امروز یکشنبه چهارم آبان، همچون روزهای گذشته شرایط جوی استان پایدار بوده و آسمان استان صاف خواهد بود.

وی از تداوم وزش باد گرمیج (گاهی تند) همراه با هوای نسبتاً گرم در بیشتر مناطق استان اردبیل خبر داد و گفت: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، انتظار داریم از بعد از ظهر روز دوشنبه پنجم آبان با تقویت زبانه‌های پرفشار، ضمن وزش باد خزری، کاهش نسبی دما در استان به ویژه نواحی مرکزی و جنوبی شاهد باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل هواشناسی استان اردبیل با اشاره به تشدید فعالیت زبانه پرفشار از روز چهارشنبه هفتم ۷ آبان در استان افزود: تشدید فعالیت زبانه پرفشار با تقویت جریانات مرطوب خزری همراه خواهد بود که شاهد آسمان ابرناک، وزش باد خزری گاهی تند و نیز در پاره‌ای از اوقات شاهد مه خواهیم بود.

محمدی از پیش بینی بارش خفیف باران در روزهای پایانی هفته در بخشی از نواحی استان خبر داد و گفت: طبق پیش بینی‌های کارشناسان از نقشه‌های هواشناسی روز چهارشنبه در نوار شرقی استان اردبیل به ویژه نواحی منتهی به استان گیلان بارش خفیف باران دور از انتظار نخواهد بود.

کد خبر 5055905

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان هواشناسی هواشناسی اردبیل سیاوش محمدی کاهش دما دمای هوا ویروس کرونا شیراز بوشهر آمار کرونا شیوع کرونا شهرکرد گرگان شهادت امام رضا ع نیروی انتظامی کرمانشاه هفته ناجا شهدای مدافع حرم مواد مخدر مجلس شورای اسلامی استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی افزایش دما در البرز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز، آرش بهاروند احمدی گفت: امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین آسمان البرز صاف و آفتابی است و در برخی ساعت شاهد وزش باد هستیم.

او افزود: بررسی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی نشان می‌دهد این وضعیت تا سه روز آینده ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: پیش بینی‌ها نشان می‌دهد تا پایان هفته شاهد افزایش نسبی دما در اکثر مناطق استان هستیم.

مدیرکل هواشناسی البرز گفت: طی این مدت میانگین بیشینه دما در استان به ۲۸ و کمینه آن نیز به ۱۰ درجه بالای صفر می‌رسد.

دیگر خبرها

  • وضعیت جوی و دریایی بوشهر آرام است/ افزایش نسبی دمای هوا از یکشنبه
  • امواج آرام خزری در مازندران
  • ورود سامانه بارشی در هفته آینده
  • کرمانشاه فردا بارانی است
  • هشدار طغیان رودخانه ها در ۳ استان
  • هشدار طغیان رودخانه‌ها در ۳ استان
  • کاهش محسوس دمای هوا در خراسان جنوبی
  • پیش‌بینی افزایش دما در البرز
  • افزایش محسوس دمای هوا در آسمان مازندران
  • نم نسبی ۴۹ درصدی در آبادان و خرمشهر