Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: با توجه به اقدامات انجام شده، امیدواریم تا پایان آبان کارت‌های اعتباری به دست سهامداران برسد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، علیرضا ماهیار افزود: روش اعطای کارت اعتباری سهام عدالت به طور مکانیزه انجام می‌شود، یعنی سهامداران با مراجعه به درگاه‌های بانک‌های عامل می‌توانند درخواست وثیقه گذاری سهام عدالت را داشته باشند، قاعدتاً در این روش کارت‌هایشان به نسبت ارزش سهامشان شارژ می‌شود، اکنون چند بانک این فرآیند را به صورت مکانیزه انجام داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پس از آنکه شرکت‌های سرمایه گذار استانی درج نمادشان انجام و مجمعشان برگزار شد، افرادی که روش غیر مستقیم را انتخاب کرده‌اند، می‌توانند برای دریافت سود یا فروش حاصل از سهام عدالت اقدام کنند، ما تلاشمان این است سهامداران این روش تا پایان اسفند ماه به سودشان از طریق سامانه سجام دست پیدا کنند.

معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره مشکلات تغییر روش فروش سهام عدالت از بلوکی به تجمیعی گفت: این سهام‌ها به روش دستوری خرید یا فروش نمی‌شوند، در گذشته که روش تجمیعی بود پول افراد خرد خرد به حسابشان واریز، اما روش بلوکی سبب شد تا مبالغ به طور یکجا واریز شود، همچنین افرادی که از فروش سهام خود تا قبل از واریز مبلغ به حسابشان پشیمان شده باشند می‌توانند تغییر رویه دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سهام عدالت کارت اعتباری سهام عدالت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از چهارمحال وبختیاری ، مهرداد میرزائیان با اشار به تعداد ترددهای انجام شده طی یک ماه گذشته اظهارداشت: در بخش ملکی ۲۲۶ هزار و ۲۱۹ مسافر و در بخش خصوصی ۶۹۴ هزار و ۴۳۱ مسافر از ناوگان حمل و نقل استفاده کردند.

وی افزود: افزایش این تعداد مسافر به این دلیل است که ممکن است یک نفر در روز چند بار با اتوبوس‌های خطوط مختلف در شهر سفر انجام داده باشد.

رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری شهرکرد بیان کرد: همچنین طی یک ماه گذشته ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی اتوبوس به فروش رسیده است.

میرزائیان ادامه داد: در راستای رفاه حال شهروندان در حال حاضر ۳ هزار کارت بلیت الکترونیکی دیگر خریداری شده که به زودی تحویل سازمان خواهد شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898134

دیگر خبرها

  • کارت‌های بانکی اعتباری روسی به زودی به ایران می‌آیند
  • جزییاتی از نحوه واگذاری سهام سرخابی ها
  • پایان سال‌ها انتظار؛ استقلال و پرسپولیس رسما فروخته شدند
  • از جابجایی ۹۲۰ هزار مسافرشهرکردی تا فروش ۹۵۱ کارت بلیت الکترونیکی
  • فروش گوسفند با کارت ملی
  • خبر جدید وزارت جهادکشاورزی درباره فروش دام زنده/ فروش گوسفند با کارت ملی واقعیت دارد؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی تکذیب شد
  • فروش گوسفند با کارت ملی صحت دارد؟
  • فروش گوسفند با کارت ملی!
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان