Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-18@15:40:49 GMT

آغاز برداشت برنج در قطب کشاورزی باشت+تصاویر

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۸۵۳

آغاز برداشت برنج در قطب کشاورزی باشت+تصاویر

برداشت خوشه های طلایی برنج در روستای بهره عنا قطب کشاورزی این محصول در شهرستان باشت آغاز شده است .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  صبح زاگرس فصل پاییز که از راه می‌رسد کشاورزان را به تکاپو می‌اندازد تا زحمات چندین ماهه خود را در شالیزارها برداشت کنند، خودنمایی خوشه‌های طلایی برنج در شالیزارهای  شهر ستان  باشت حال و هوای هر رهگذری را تغییر می‌دهد و از همه مهم‌تر خستگی را از تن کشاورزان زحمتکش به‌در می‌کند تا مزد چندین‌ماهه خود را با برداشت محصول بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در شهرستان باشت  روستای بهره عنا حد فاصل شهرستان رستم  در استان فارس و شهر بوستان  از توابع استان کهگیلویه و بویراحمد بعنوان قطب کشاورزی محضول برنج در شهرستان باشت بشمار می رود که بر داشت این محصول با ارزش در بیش از هزار هکتار از زمینهای زیر کشت برنج آغاز شده است.

انواع برنج فجر،شمیم،هاشمی،گهر،ناز اندام  از محصولات کشاورزی در بهره عنا می باشد.

 

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد

به گزارش خبرنگار جام جم آنلاین یزد، محمدرضا غفاریان در حاشیه بازدید از استخرهای دو منظوره اظهار داشت: رهاسازی بچه ماهی در ۱۵ استخر دو منظوره در نیمه دوم سال گذشته و در راستای ترویج فرهنگ بهره وری از منابع موجود برای افزایش تولید انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان یزد در ادامه گفت: در این برنامه رصد و پایش عوامل تولید و ارائه دستورالعمل های فنی به بهره برداران ماهانه صورت پذیرفته و پیش بینی می گردد ۱۰ تن ماهی قزل آلا از این واحدهای آزمایشی توسط بهره برداران برداشت گردد.

دیگر خبرها

  • برداشت خاکشیر از قطب تولید این محصول در خراسان آغاز شد
  • پیش‌بینی برداشت بیش از ۷۰ هزار تن محصول از مزارع «گیلانغرب»
  • آغاز برداشت دانه‌های طلایی گندم در شادگان
  • سطح کشت محصول سیر در طارم ۷۰ درصد کاهش یافت
  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا در استخرهای دو منظوره شهرستان یزد
  • آغاز برداشت گندم از مزارع عنبرآباد
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم از مزارع دهلران
  • برداشت بیش از ۵۰ هزار تن گندم از مزارع خوزستان
  • آغاز کشت چغندر قند بهاره در مرودشت
  • پیش بینی برداشت ۲۳۰ هزار تن گندم در شهرستان دهلران