Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-19@15:37:37 GMT

مادر شهید مجید ابوطالبی درگذشت

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۳۹۱۴

مادر شهید مجید ابوطالبی درگذشت

به گزارش جماران؛ حمید ابوطالبی، مشاور سیاسی پیشین رییس‌ جمهور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

مجید که به خواب مادر آمد، و سپس در آسمانِ عظمتِ کهف‌الشهداء آرام گرفت؛ پدر و مادر را وضع دیگرگون شد. مادر سکته نمود، و پدر بر بالینش نشست؛ تا آنکه پنج سال گذشت، و آنگاه خود پرکشید و درملکوتِ آسمان مأوی گرفت.

ماه رمضان امسال که به آخر رسید، و عید فطر آغوش گشود، کماانفطرت السماء؛ هنگام ظهر ، پدر آمد و دوباره بر بالین مادر نشست و گفت دیگر هفت سال رنجِ بیماری و فراغ بس است، اینک زمان رهایی در رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

و مادر با سکته ای دیگر به کمُا رفت؛ تا لحظاتی پیش.

امشب پدر، اورا بار دیگر در ویلچر نشاند و با خود به ملکوت آسمان برد؛... و مادر مظلوم بود.

خداحافظ ای شعر شب‌های روشن

خداحافظ ای قصه‌ی عاشقانه

خداحافظ ای همنشین همیشه

خداحافظ ای داغ بر دل نشسته

سوگ خانواده‌ی شهدا و داغ دل مردم در کرونا و ضرورت حفاظت از جان همه‌ی‌ بزرگواران، ما را بر آن داشت تا غم خویش به تنهایی بر دوش گیریم و از برگزاری هرگونه مراسمی اجتناب نماییم؛ پیشاپیش سپاس همگان داریم.

اخبار مرتبط ورود پیکرهای هفت شهید مدافع حرم به حریم ملکوتی علی بن موسی الرضا علیه السلام آیا رزمنده ها آمده بودند شهید شوند؟! حاج محسن دین شعاری پاسخ داده است علت عدم تشییع پیکر شهید سلیمانی در حرم امام چه بود؟ نصب تصاویر شهیدان سلیمانی و ابومهدی المهندس در راه کربلا علت درخواست ملاقات فوری شهید صیاد شیرازی با امام چه بود؟/چرا وی به جای تهران به مشهد رفت؟/در جلسه میان امام و صیاد شیرازی چه گذشت؟ شهیدی که حاج قاسم او را یک لشکر توصیف می کند، کیست؟ تصاویر/ مراسم وداع با پیکر سردار شهید خدادی مراسم تشییع و خاکسپاری مادر شهید همت روایت تکان دهنده مادر شهید همت از لحظه ای که خبر شهادت او را شنید

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا حمید ابوطالبی شهید مجید ابوطالبی مجید ابوطالبی سهام عدالت نقل و انتقالات لیگ برتر ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی خداحافظ ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۹۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی

به گزارش خبرگزاری مهر، ظهر جمعه حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی با مادر شهیدان طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان دیدار کرد.

رئیس جمهور با حضور در منزل شهیدان طوسی با مادر شهیدان محمدعلی و محمدرضا طوسی و مادربزرگ شهید مدافع حرم محمدرضا دهقان امیری دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر 6082493

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر مادر شهید دوران دفاع مقدس در سراب
  • مجید راهب درگذشت
  • دیدار رییس جمهور با مادر شهیدان طوسی
  • «مجید راهب» پدر گلاب ایران درگذشت
  • درگذشت پدر شهید سلطانی در مراغه
  • درگذشت مادر شهید قاسمی ابوزیدآبادی
  • تشییع و خاکسپاری مادر شهید قاسمی در آران و بیدگل
  • مادر شهید علی محمدی مقدم آسمانی شد
  • آسمانی شدن مادر شهید علی محمدی مقدم در بشرویه 
  • آسمانی شدن مادر شهید زاهدیان در رشت