Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، قاسم جان‌بابایی امروز در سفر خود به سیرجان با حضور در بیمارستان امام رضا و شهید غرضی سیرجان از بخش‌های مختلف از جمله بخش‌های کرونایی این بیمارستان‌ها بازدید کرد.

سپس بدون مراسم رسمی به دلیل کرونا بخش‌های آی‌سی‌یو بخش کرونا را با هزینه 200 میلیارد ریال از اعتبارات کمک خیرین و دانشکده علوم پزشکی با ظرفیت 18 تخت بیمارستانی، بخش ان‌آی‌سی‌یو کودکان با ظرفیت 13 تخت و هزینه 130 میلیارد ریال از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی سیرجان و بخش شیمی درمانی با ظرفیت 8 تخت و هزینه 20 میلیارد ریال از اعتبارات بخش درمان شهرستان سیرجان افتتاح و به بهره برداری رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی رئیس دانشگاه علوم پزشکی سیرجان هم گفت: در حال حاضر کمبودی در سیرجان نیست و جوابگو هستیم اما رعایت دستورالعمل‌ها یک ضرورت اجتناب ناپذیر است که باید مردم کمک کنند چراکه ظرفیت‌ها تکمیل است که اگر شرایط بدتر شود مجبور هستیم نقاهتگاه‌ها را تجهیز و به ظرفیت این مراکز هم برسیم که خوب است با همکاری مردم به این مرحله نرسیم.

انتهای پیام/80015/ق

منبع: فارس

کلیدواژه: وزیر بهداشت وزارت بهداشت سیرجان درمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد با اشاره به تعطیل‌شدن درمانگاه خاتم الانبیاء طی چند روز گذشته، گفت: تعطیلی این مرکز درمانی توسط هیات امنا به دلیل اختلافات با دانشگاه علوم پزشکی رخ داده که باتوجه به خدمات مورد نیاز شهرستان و رایزنی انجام شده فعالیت آن طی چند روز آینده دوباره آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه مجوز فعالیت این درمانگاه از قبل توسط وزارت کشور صادر می‌شد، اضافه کرد: باتوجه به اینکه نحوه فعالیت مراکز درمانی باید زیر نظارت دانشگاه علوم پزشکی و طبق دستورالعمل خاص باشد، از پارسال پیگیری در صورت تمدید مجوز فعالیت با مساعدت دانشگاه و هیات امنا انجام شده و این روند همچنان ادامه دارد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: با رایزنی‌های انجام شده با ریاست دانشگاه علوم پزشکی و موافقت فرمانداری مجوز ۶ ماهه این درمانگاه طی چند روز آینده آماده و تا این مدت نیز با نامه فرمانداری فعالیت دوباره درمانگاه شروع می‌شود.

عباسی یادآور شد: باتوجه به نیاز شهرستان و خدمات درمانی این درمانگاه تعطیلی آن توسط هیات امناء قابل قبول نیست و تلاش می‌کنیم ضمن برآوردن انتظارات دانشگاه علوم پزشکی نسبت به رفع اختلافات موجود توافق حاصل شود.

مهاباد با ۲۶۰ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده و دارای یک بیمارستان، ۶۷ خانه بهداشت روستایی، ۱۸ مرکز سلامت روستایی و شهری، ۱۱ پایگاه سلامت و بیش از ۲۰۰ مطب خصوصی دارای پروانه فعالیت است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • زیرساخت‌های «شهر دانشگاهی» در کردستان فراهم شد+فیلم
  • بیش از ۳۲ هزار نفر در تعطیلات از مراکز علوم پزشکی سمنان خدمات درمانی گرفتند
  • آمادگی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برای خدمت رسانی در شب‌های قدر
  • مراجعه بیش از ۱۱۰ هزار نفر به مراکز درمانی فارس
  • مسمومیت پنج نفر با گاز مونوکسیدکربن در اردبیل
  • فعالیت درمانگاه خاتم الانبیاء (ص) مهاباد از سرگرفته می‌شود
  • افتتاح مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس پیش بیمارستانی استان اصفهان
  • مرکز ارتباطات و هدایت عملیات اورژانس اصفهان افتتاح شد
  • ملک‌زاده ماندنی شد
  • بازدید وزیر بهداشت از اورژانس عوارضی قم تهران و یک مجتمع بیمارستانی