Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مسابقات پاراتیراندازی کشور به مناسبت هفته تربیت‌بدنی و ورزش در تهران برگزار شد که در پایان خدیجه رستمی از خوزستان در ماده تپانچه بادی ۱۰ متر بانوان در کلاس (P ۲) با کسب ۵۵۰ امتیاز عنوان نخست را به خود اختصاص داد.

فائزه احمدی از تهران با کسب ۵۳۵ امتیاز نایب‌قهرمان شد، نسرین شاهی از خراسان رضوی نیز با کسب ۵۲۵ امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسابقات در دو مرحله برگزار شد، حسین امیری نیز از استان خوزستان به عنوان سرمربی تیم ملی بر مسابقات پاراتیراندازی نظارت کرد.

این مسابقات با هدف ارزیابی عملکرد ورزشکاران و با حضور نفرات برتر مسابقات سال گذشته از ۱۰ استان کشور در پایتخت برگزار شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تیراندازی با کمان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۳۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد امین یاقوت بعد از ظهر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با شروع پروازهای حج عمره، ۲۵۵ زائر خوزستانی از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید سلیمانی اهواز به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

وی ادامه داد: زائران حج عمره استان خوزستان با مدیریت کاروان‌های شهرستان‌های اهواز، خرمشهر و دزفول روز پنجشنبه پنجم اردیبهشت به کشور عربستان اعزام و اعمال حج عمره را انجام می‌دهند.

مدیر حج و زیارت خوزستان اظهار کرد: زائران خوزستانی حج عمره پس از ورود به مدینه پنج روز در شهر رسول الله (ص) حضور دارند و پس از آن به سرزمین مقدس مکه اعزام و در آنجا به مدت پنج روز حضور خواهند داشت.

کد خبر 6085559

دیگر خبرها

  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • ویسی به یاد ۹ بازیکن خوزستانی در تیم ملی
  • ادامه درخشش بیرانوند در قطر/ ملی پوش تراب به مرحله شوت آف رسید
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • مدال طلای مسابقات دوچرخه سواری کشوری از آن ورزشکار کازرونی
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • ۲۵۵ زائر حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی اعزام می‌شوند
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران
  • ساره جوانمردی با فرزندش به جام جهانی کره می‌رود