Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@19:20:35 GMT

۱۸۰ تن مرغ منجمد احتکار شده در قرچک کشف شد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۰۴۷

۱۸۰ تن مرغ منجمد احتکار شده در قرچک کشف شد

بهنام میرزایی روز یکشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: با دریافت اطلاعاتی مبنی بر دپوی مقادیر زیادی مرغ منجمد در یکی از واحدهای توزیعی قرچک، بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت با همراهی کارشناسان دامپزشکی و عوامل انتظامی به محل اعزام و نسبت به بررسی این مکان اقدام کردند.

وی افزود: در بررسی وضعیت این مکان، مقادیر زیادی گوشت مرغ منجمد شده کشف شد که با توجه به حساسیت موضوع، شخص دادستان عمومی و انقلاب شهرستان قرچک نیز در این محل حاضر و احتکار این میزان مرغ محرز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس اداره صمت قرچک اظهارداشت: برای متصدی این واحد پرونده‌ای به ارزش ۳۹ میلیارد و ۵۶۴ میلیون ریال تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی، به مراجع ذی‌صلاح ارجاع داده شد.

میرزایی گفت: برای این واحد، پرونده گران‌فروشی نیز تشکیل شده که در صورت احراز، ضمن تشکیل پرونده تخلف، برابر قانون با آن برخورد می‌شود.

قرچک با۲۷۰ هزار نفر جمعیت در ۳۰ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
 

برچسب‌ها وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین قرچک احتکار

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین قرچک احتکار وزارت صنعت معدن و تجارت ورامین قرچک احتکار اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان

سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام اظهار داشت: احدی از ماموران وظیفه شناس شهرستان هلیلان به یکدستگاه خودرو حامل کالای قاچاق مشکوک و آن را توقیف می‌کند.
 
وی اضافه کرد: متهم پس از دستگیری به منظور عدم تشکیل پرونده، پیشنهاد رشوه‌ای به ارزش ۱۱۰ میلیون ریال به مامور وظیفه شناس می‌دهد.
 
فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: مامور وظیفه شناس از دریافت وجه خودداری و پس از هماهنگی انجام شده با سلسله مراتب رد رشوه مذکور صورتجلسه و پرونده به مراجع قضائی ارسال می‌شود. 
 
این مقام انتظامی در پایان با قدردانی از صحت عمل ماموران پلیس، اظهار کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

دیگر خبرها

  • کاهش ۶۰ درصدی ورود پرونده‌های قضایی تصادفات در هرمزگان
  • شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان تشکیل می‌شود
  • تشکیل شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های میراث‌فرهنگی در سیستان و بلوچستان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان
  • رد رشوه ۱۱۰ میلیون ریالی ماموران وظیفه شناس در هلیلان 
  • تشکیل بیش از ۲ هزار پرونده تخلف صنفی در خوزستان
  • شورای تحقیق جذب هیات علمی تشکیل می‌شود
  • ۵۴۴ پرونده تخلفاتی برای اصناف زنجانی تشکیل شد
  • انجام بیش از ۳ هزار و ۴۰۰ بازرسی از واحد‌های صنفی و غیرصنفی کردستان
  • کشف ۱۵ سهره وحشی، تور و قفس صید پرندگان در خرامه