Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضایی با اشاره به نیاز جهرم به مرکز تحقیقاتی حوزه کشاورزی گفت: ایجاد مرکز علمی تحقیقاتی در حوزه کشاورزی برای شهرستان جهرم در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «محمد رضا رضایی»، امروز (یکشنبه ۴ آبان) در جمع باغداران و کشاورزان شهرستان جهرم، گفت: از معاونت علمی ریاست جمهوری در سفر اخیرم به سیستان و بلوچستان درخواست راه اندازی یک مرکز علمی تحقیقاتی را برای شهرستان جهرم کرده ام.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه جهرم قطب کشاورزی بوده و باید برای این حوزه علم و تجربه را کنار هم قرار دهیم، افزود: تا ۲ هفته آینده با سفر مسئولین معاونت علمی رئیس جمهوری در جهرم سعی خواهیم کرد مرکزی برای مشاوره های علمی و عملی در حوزه کشاورزی کلید بزنیم.

 

وی با ابراز گلایه از عملکرد مرکز تحقیقات کشاورزی جهرم طی سالیان طولانی فعالیت در این شهرستان گفت: مرکز تحقیقات کشاورزی که امروز در جهرم وجود دارد خروجی و کاربردی برای کشاورزان ندارد.

 

رضایی در پی در خواست امام جمعه جهرم در خصوص حمایت بیشتر مسئولین شهرستان از باغداران و سردخانه داران جهرمی بیان داشت: بنده با تمام تلاش خود از کشاورزان، باغداران و فعالین این حوزه حمایت می کنم.

 

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی در پایان عنوان کرد: معتقدم بین انبارداری و نگهداری محصول کشاورزی برای رساندن به بازار خوب و مناسب با احتکار حتما فاصله بوده و معیار و شاخص این موضوع در قانون مشخص شده است.

پایان پیام/691

منبع: شبستان

کلیدواژه: مرکز علمی تحقیقاتی کشاورزی مرکز علمی تحقیقاتی محصولات کشاورزی صادرات محصولات کشاورزی کشاورزی حوزه کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار مهر، علی شکاری ظهر امروز یکشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای بیان کرد: با حضور فرماندار، امام جمعه، مدیر تعاون روستایی شهرستان هندیجان و جمعی از کشاورزان، سومین مرکز خرید گندم مازاد بر نیاز کشاورزان در این شهرستان افتتاح شد.

وی افزود: از این پس کشاورزان بخش سورین می‌توانند محصول گندم مازاد بر نیاز خود را به مرکز خرید گندمی که با همکاری مسئولان این شهرستان تأسیس و راه اندازی شده، تحویل دهند.

شکاری اظهار کرد: پیش از افتتاح مرکز خرید یادشده، کشاورزان بخش سورین، گندم مازاد خود را به مرکز خرید بخش چم خلف عیسی یا مرکز خرید آسیاب واقع در شهر امیدیه که مسافت طولانی با بخش سورین دارد تحویل می‌دادند که این امر علاوه بر زمان بر بودن نیز هزینه‌های بسیاری را برای کشاورزان داشته که با افتتاح این مرکز خرید گندم این مشکل برطرف شده است.

کد خبر 6084493

دیگر خبرها

  • بسترسازی برای مشارکت بخش خصوصی در ایجاد پایگاه‌های بزرگ‌داده
  • نقش آفرینی مراکز نوآوری در حفظ و ترویج قانون جهش تولید دانش‌بنیان
  • خرید۱۰ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • ۳۱ پروژه تحقیقاتی در مرکز پردیس آموزش و تحقیقات کشاورزی بروجرد در حال اجرا است
  • ۹۰ طرح تحقیقات کشاورزی در دست اجرا
  • کشت ۱۵۰ هکتار کلزا در جلگه رخ تربت حیدریه
  • ارائه آخرین دستاورد‌های علمی در زمینه تولید گندم
  • ایجاد پایگاه نوآوری یافته‌های تحقیقاتی جهش تولید در کامیاران
  • مبارزه با آفت سِن گندم در مزارع جهرم
  • مرکز جدید خرید گندم در هندیجان افتتاح شد