Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس مجلس شورای اسلامی گفت: خباثت‌های سردمداران بی‌خرد کشور فرانسه نشانگر دشمنی‌شان با تمامی ادیان آسمانی است.

قدس آنلاین: محمد باقر قالیباف در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ‏

«و سَیَعلَمُ الَّذینَ ظَلَموا أیَّ مُنقَلَبٍ یَنقَلِبونَ

مسلمانان و موحدان جهان، یکصدا دشمنی وقیحانۀ سردمداران بی‌خرد و لجوج کشور فرانسه با ⁧‫پیامبر رحمت‬⁩ (ص) را به شدت محکوم می‌کنند، خباثت‌های این افراد بی‌آبرو، نشان‌دهندۀ کفر آنها به خداوند و دشمنی‌شان با تمامی ادیان آسمانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: فرانسه قالیباف توهین به پیامبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه اروپایی پی‌اس‌جی برای دوئل انتقامی

به گزارش "ورزش سه"، هفته 29 لیگ یک فرانسه امروز و فردا دنبال خواهد شد ولی خبری از بازی پی اس جی برابر لوریان نیست. این بازی به 5 اردیبهشت موکول شده و امشب برگزار نخواهد شد.

یک تصمیم جالب که سه هفته پیش توسط اتحادیه فوتبال فرانسه گرفته شد تا پاریسی ها برای بازی برگشت مقابل بارسا استراحت کافی داشته باشند.

پی اس جی که چهارشنبه شب در زمین خود بازی رفت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را به بارسا 2-3 باخت، سه شنبه در مونتجوئیک محکوم به پیروزی است و حالا از هدیه اروپایی خوبی نیز برخوردار شده است.

همچنین بازی های مارسی و لیل نیز به تعویق افتاده تا این دو تیم که در بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ اروپا و لیگ کنفرانس باید برابر بنفیکا و استون ویلا قرار بگیرند نیز به اندازه کافی استراحت داشته باشند. هر دو تیم در بازی رفت 2-1 بازنده شدند.

دیگر خبرها

  • رییس جمهور فرانسه با تعریف کلمه «متجاوز» مرزها را جابجا کرد
  • لفاظی‌ های جدید رییس جمهور فرانسه علیه ایران
  • لفاظی‌های جدید ماکرون علیه ایران
  • کتاب «رهیافت‌هایی به زیارت» رهسپار بازار نشر شد
  • تغییر موضع فرانسه در برگزاری افتتاحیه المپیک ۲۰۲۴
  • موضع دو گانه ماکرون در قبال روسیه
  • سیلاب فروکش کرده و تمامی راه‌های ارتباطی فریمان باز هستند
  • شکست مردان بسکتبال با ویلچر ایران برابر هلند
  • اعلام نگرانی رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از سیاست‌های پولی و ارزی دولت/برخی مشکلات اقتصادی به آمریکا ربطی ندارد
  • هدیه اروپایی پی‌اس‌جی برای دوئل انتقامی