Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-03-29@06:20:29 GMT

قیمت طلا و سکه 18 عیار در 4 آبان ماه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۱۷۷

قیمت طلا و سکه 18 عیار در 4 آبان ماه

ایران اکونومیست- قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید بر اساس نرخ اتحادیه طلا، جواهر و سکه تهران، ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. به نقل از اتحادیه طلا، جواهر و سکه امروز (چهارم آبان ۹۹) قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۵ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قیمت هر اونس طلا در بازار‌های جهانی به یک هزار و ۹۰۲ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ یک میلیون و ۳۱۴هزار تومان معامله می‌شود.

                                             نرخ امروز طلا و سکه

محصول  نرخ (تومان) سکه تمام بهار آزادی طرح جدید  ۱۴.۵۰۰.۰۰۰ سکه تمام طرح قدیم  ۱۳.۵۰۰.۰۰۰ نیم سکه بهار آزادی ۷.۶۰۰.۰۰۰ ربع سکه بهار آزادی ۵.۱۰۰.۰۰۰ سکه گرمی  ۲.۷۰۰.۰۰۰ اونس جهانی  یک  هزار و ۹۰۲ دلار    طلای ۱۸ عیار  ۱.۳۱۴.۶۰۰  

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: هزار تومان بهار آزادی سکه تمام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد

سرهنگ رضایی ضمن واکاوی علت دقیق برخی تصادفات منجر به  مرگ افراد طی پارسال، یکی از مهم ترین علت جان باختن حادثه دیدگان را نبستن کمربند ایمنی و در چند مورد تظاهر راننده و سرنشینان به بستن کمربند در محدوده استقرار پلیس عنوان کرد.

وی با اشاره به وقوع یک مورد حادثه مرگبار رانندگی طی پارسال که  منجر به مرگ یک پسر ۲۵ ساله شد، گفت: این فرد به دلیل سرعت زیاد از مسیر خود خارج و پس از واژگونی از ماشین پرت و در دم کشته می‌شود و نکته تاسفبار این بود که در بررسی صحنه متوجه شدیم این پسر جوان، کمربند ایمنی را از پشت خود رد کرده و به نوعی با تظاهر به بستن کمربند در زمان واژگونی به بیرون پرت شده و جان خود را از دست داده است.

رئیس پلیس راه شمال استان کرمان با اشاره به واکاوی علت دقیق سایر حوادث رانندگی به منظور هشدار به دیگر رانندگان و پیشگیری از وقوع موارد مشابه یادآور شد: هشدار‌های مکرر و تاکید پلیس بر رعایت مقررات و الزامات ایمنی، صرفا برای حفظ جان خود ما و دیگران است؛ پس بیاییم خود را فریب ندهیم و همواره با رعایت مقررات، در زمان رانندگی، فقط رانندگی کنیم و به حواس پرتی و بی احتیاطی‌های مرگبار دچار نشویم.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت طلا و سکه در بازار غیررسمی
  • جدول مقایسه حداقل حقوق کارگران از سال 1388 تا 1403 و معادل آن به طلا؟+جدول
  • تظاهر به بستن کمربند به قیمت جان پسر جوان تمام شد
  • قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۸ فروردین‌ماه ۱۴۰۳/ طلا دوباره کانال عوض کرد
  • جواد نکونام و علی خطیر؛ یک دعوای تمام عیار در استقلال | برگزیده سال (دعوای سال)
  • خواهر و برادر کرمانی با عیدی‌های خود دو زندانی را آزاد کردند
  • قیمت طلا سقوط کرد/ آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت طلا یک کانال سقوط کرد | آخرین قیمت ها در بازار طلا و سکه
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۷ فروردین ماه
  • حسن یزدانی - کامران قاسم پور؛ جنگ تمام عیار برای یک سهمیه المپیک!