Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

محمد رضا دانشور نیا بامداد یکشنبه افزود: این نزاع خانوادگی و درگیری بین مرد جوان و پدر زن وی روی داده بود و پس از آن خانواده از پلیس تقاضا کرده بود که برای خاتمه دادن به این درگیری مداخله کند.

وی ادامه داد: پس از حضور پلیس در محل، مرد جوان که معتاد به مواد مخدر بوده است حین انتقال از محل با پلیس نیز درگیر می‌شود که در ادامه منجر به مرگ وی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون امنیتی و انتظامی فرماندار مشهد گفت: هم اکنون پرونده مرگ این جوان در پزشکی قانونی در حال رسیدگی است تا علت، مشخص شود.

دانشورنیا افزود: این حادثه در روز یکشنبه ۲۷ مهرماه اتفاق افتاده و دستگاه قضایی نیز مطلبی در این باره منتشر کرده است.

همچنین امروز شنبه روابط عمومی سازمان قضایی نیروهای مسلح به نقل از دادستان نظامی استان خراسان رضوی از تشکیل پرونده‌ای در دادسرای نظامی درباره مرگ یک جوان در جریان دستگیری توسط مأموران نیروی انتظامی خبر داد.

مهدی اخلاقی افزود: پرونده‌ای در این ارتباط در دادسرای نظامی خراسان رضوی تشکیل شده است و خانواده متوفی نیز شکایت خود را به این دادسرا اعلام کرده اند.

وی ادامه داد: به دستور اینجانب بازپرس دادسرای نظامی خراسان رضوی با حضور در پزشکی قانونی پس از کالبدشکافی، دستور نمونه برداری از ریه و بررسی تأثیر اسپری بر مرگ متوفی را صادر کرده است.

دادستان نظامی استان خراسان رضوی تصریح کرد: پرونده به شعبه بازپرسی دادسرای نظامی خراسان رضوی ارجاع و موضوع در هشت بند به ضابطان قضایی ارجاع شده تا در اسرع وقت، این واقعه را بررسی و گزارش کنند.

ویدیوهایی در فضای مجازی منتشر شده است که نشان می‌دهد یک مامور نیروی انتظامی در مشهد، مردی را در شهرک حجت آزار می‌دهد. 

در ویدئو مشخص است که این مرد به نام مهرداد سپهری دست‌هایش بسته شده و یک مامور نیروی انتظامی بارها با شوکر و اسپری فلفل او را آزار می‌دهد.

خانواده این مرد می‌گویند او قبل از انتقال به بیمارستان جان باخته است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی محلات گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان، بلافاصله رسیدگی به موضوع و دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار مأموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ جنتی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان، با انجام تحقیقات هدفمند، سرانجام سارق را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی، در عملیاتی غافلگیرانه او را دستگیر و به یگان انتظامی منتقل کردند.
او با اشاره به اعتراف این سارق حرفه‌ای به ۱۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخلی خودرو‌ها گفت: متهم دستگیر شده در این عملیات پلیسی، پس از تشکیل پرونده مقدماتی، برای سیر مراحل قانونی به دستگاه قضائی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • رد پراید سبز در پرونده قتل هولناک زن جوان
  • ۴۰ معتاد متجاهر در مهاباد جمع‌آوری شدند
  • وقوع ۵۳ فقره تصادف در مشهد با ۵۷ مصدوم
  • ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار زائر نوروزی وارد مشهد شدند
  • هوای مشهد آلوده شد
  • ۱۰ فقره سرقت در پرونده سارق قطعات
  • دستگیری ۳۰ معتاد متجاهر در نور
  • هوای مشهد سالم است
  • ۱۱۰ معتاد متجاهر جمع‌آوری و به مراکز ترک اعتیاد منتقل شدند
  • در ورودی و خروجی‌های مشهد ترافیک پرحجم است