Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حجت الاسلام و المسلمین مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در دیدار مدیر و کارکنان اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان ضمن گرامیداشت هفته بیمه سلامت و قدردانی از تلاش‌های این مجموعه جهت تأمین بهداشت و امنیت سلامت مردم اظهارداشت: اداره کل بیمه سلامت کار مهم و تاثیرگذاری را دنبال می‌کند آن هم در شرایطی که مردم علاوه‌بر مشکلات معیشتی و تنگنا‌های اقتصادی با آسیب‌های ویروس کرونا مواجه هستند که تحمل این اوضاع هم برای مردم و هم برای خدمتگزاران حوزه سلامت سخت و نیاز به کار بیشتر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه زاهدان با اشاره به نقش مهم بیمه‌ها در کاهش هزینه‌های بیماری بیان کرد: در هنگام گرفتاری و مواجهه با بیماری، داشتن دغدغه مالی و تامین هزینه‌ها برای شخص بیمار بسیار سخت و عذاب‌آور بوده و نیاز است تا با تلاش مضاعف در این زمینه نگرانی تامین هزینه‌های مالی رفع و بیمار فقط دغدغه بیماری‌اش را داشته باشد.

نماینده رهبر معظم انقلاب در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان رفع گرفتاری و شاد کردن دل انسان‌ها بویژه در شرایطی که افراد بیمار و دل‌شکسته باشند را یک وظیفه مهم و دارای ارزشی مضاعف دانست و افزود: تامین هزینه‌های درمانی و بیمه مردم وظیفه دستگاه‌های نظام و از جمله حقوق عمومی شهروندان است و مسوولان نباید ارقام هزینه شده در نظام سلامت را بزرگ بشمارند.

حجت الاسلام و المسلمین محامی خاطرنشان کرد: مهمترین اولویت سلامت مردم بوده و نیاز است تا در اراِئه گزارش‌ها در حوزه سلامت معیار حفظ صحت و سلامت شهروندان قرار گیرد و نه تنها اعداد و ارقامی که هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان نیز با ارائه گزارشی از عملکرد بیمه سلامت در این استان گفت: بیش‌از ۱ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر در استان تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

دکتر رضا عباسی افزود: سالانه ۶۵۰ میلیارد تومان گردش مالی بیمه سلامت در سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی امام جمعه زاهدان دانشگاه علوم پزشکی سیستان و بلوچستان بیمه سلامت هزینه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از پیدا شدن جسد نوجوان ۱۳ساله ایرانشهری پس از سه روز تلاش نیروهای عملیاتی هلال احمر در محدوده روستای ملک آباد شهرستان بمپور خبر داد.

به گزارش مشرق، سیدمحمد مهدی سجادی اظهار کرد: ساعت ۱۰:۲۱ دقیقه روز ۳۱ فروردین ماه گزارشی مبنی بر غرق شدگی در منطقه مچوقاسم شهرستان بمپور جهت امدادرسانی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان اعلام شد.

وی افزود: با توجه به وقوع سیلاب و بسته شدن راه ها، بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امدادی بمپور و و تیم پشتیبان از مرکز اداری جمعیت هلال احمر شهرستان ایرانشهر با تجهیزات سیلاب به منطقه اعزام شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان بیان کرد: به دلیل شدت سیلاب در منطقه پس از گذشت ۷۲ ساعت تلاش مستمر نیروهای امدادی و با فروکش کردن آب در منطقه ساعت ۱۳:۲۵ دقیقه امروز دوم اردیبهشت ماه، پیکر نوجوان ۱۳ساله در رودخانه پیدا و تحویل عوامل قضایی و انتظامی شد.

دیگر خبرها

  • اعلام آمادگی مجموعه مدیریت سیستان و بلوچستان از گسترش و حمایت خانه های دین و زندگی
  • قرارگیری ۱۴ هزار نفر از مردم محلات کم برخوردار بام ایران زیرپوشش بیمه سلامت
  • اولتیماتم ‌‌استانداری به مدیران بی‌برنامه سیستان و بلوچستان
  • پیکر دو فرد غرق‌شده در سیلاب بلوچستان پیدا شد
  • جسد نوجوان ایرانشهری پس از سه روز پیدا شد
  • پیکر فرد غرق‌شده در سیل دشتیاری پیدا شد
  • تیم جستجو و نجات بندرچابهار پیکر یک نفر غرق‌شده در سیل دشتیاری را پیدا کرد
  • فرمانداران مشکلات مردم سیلزده بلوچستان را با دقت و فوریت پیگیری کنند
  • تاکیداستاندارسیستان وبلوچستان برپیگیری مشکلات مردم سیل زده
  • نواخته شدن زنگ سلامت در تمامی مدارس سیستان و بلوچستان