Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-18@05:44:24 GMT

محرومیت تا 12 جلسه در انتظار سرمربی بارسلونا

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۳۶۰

محرومیت تا 12 جلسه در انتظار سرمربی بارسلونا

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از شکست 3-1 بارسلونا در الکلاسیکو مقابل رئال مادرید رونالد کومان سرمربی هلندی تیم بارسلونا به شدت از عملکرد داور مسابقه و همچنین کمک داور ویدیویی انتقاد کرد. اتفاقی که حالا می تواند برای کومان گران تمام شود.

نشریه اسپورت چاپ کاتالونیا در این خصوص نوشته که  رونالد کومان، سرمربی بارسلونا احتمال دارد به دلیل اظهاراتش بعد از این بازی علیه کمک داور ویدئویی محروم شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که اظهارات سرمربی بارسلونا توهین به داور بازی تلقی شود طبق قانون محرومیت 4 تا 12 جلسه ای در انتظار کومان است و باید جریمه ای بین 600 تا 3 هزار یورو پرداخت کند.

254 251

کد خبر 1447418

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: بارسلونا فوتبال اروپا رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا امشب با شکست ۴-۱ مقابل پاری سن ژرمن در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی، از لیگ قهرمانان اروپا کنار رفت. آنها علاوه‌بر پیروزی ۳-۲ در بازی رفت، در دیدار امشب هم با گل رافینیا به برتری رسیده بودند، اما پس از اخراج رونالد آرائوخو همه برای بارسلونا بد پیش رفت و درنهایت متحمل شکست ۴-۱ شدند. ژاوی هرناندز که هم به تصمیم اخراج آرائوخو معترض بود و هم به دیگر تصمیمات داور، به دلیل اعتراض بسیار از کنار زمین اخراج شد. عصبانیت او در مصاحبه پس از بازی هم ادامه داشت و او داور را مسئول حذف بارسلونا دانست.

حذف از لیگ قهرمانان اروپا؟
ناراحت و عصبانی هستیم. چون فکر می‌کنم اخراج آرائوخو نتیجه بازی را تعیین کرد. ما وقتی ۱۱ نفره بودیم خوب بازی می‌کردیم و عالی سازماندهی شده بودیم اما پس از آن بازی خراب شد.

اخراج آرائوخو؟
به‌نظر من قرمز برای آن صحنه خیلی زیاد بود. داور می‌توانست طور دیگری سوت بزند. بازی با ۱۰ نفر خوب نیست و وقتی یک تیم ۱۰ نفره شود بازی جدیدی آغاز می‌شود.

تعویض یامال پس از اخراج آرائوخو؟
پس از کارت قرمز من شک داشتم پدری را تعویض کنم یا یامال را. پدری از یک مصدومیت برگشته است اما ما نیاز داشتیم بازی را کنترل کنیم. برای همین پدری را نگه داشتیم و متأسفانه یامال را از بازی خارج کردیم.

رضایت از عملکرد تیم؟
بله تا قبل از ۱۰ نفره شدن ما خوب بودیم و حتی پس از آن فرصت‌هایی داشتیم. وقتی بازی ۲-۱ بود گوندوگان می‌توانست بازی را ۲-۲ کند و پس از گل رافینیا هم لواندوفسکی یک موقعیت داشت که می‌توانست ۲-۰ شود. با این حال بازی با ۱۰ نفر کار بسیار سختی است. داور با تصمیمش کار یک فصل ما را خراب کرد. من دوست داشتم کل بازی ۱۱ بازیکن داشته باشم. به‌نظرم اخراج غیرضروری بود.

به داور چیزی گفتید؟
به او گفتم عملکردش خیلی بد بود. فاجعه بود. تعادل را از بین برد. همه چیز را تغییر داد. من دوست ندارم در مورد داوران صحبت کنم، اما باید بگوییم، نمی‌توانیم ساکت بمانیم.

فصل آینده هم به همراه بارسا تلاش می‌کنید؟
بارسا دوباره تلاش خواهد کرد. من مهم نیستم، سال بعد ما برمی گردیم.

دیگر خبرها

  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • هجوم هواداران بارسلونا به اینستاگرام آرائوخو؛ نمی‌بخشیمت، برو بایرن مونیخ! / عکس
  • انریکه: با حضور آرائوخو هم می‌توانستیم بارسلونا را ببریم؛ کارت قرمز عادلانه بود؟ ندیدم!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • شوک به بارسلونا؛ اخراج رونالد آرائوخو در بازی مقابل پاری سن ژرمن / عکس
  • داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • بارسا - پاری‌سن‌ژرمن؛ یک نبرد تمام‌اسپانیایی