Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، حجت الاسلام شعبانی موثقی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان در نشست آغاز به کار ستاد مردمی کرونا در همدان، با اشاره به فرمایشات دیشب رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه برای مقابله با کرونا باید تصمیم قاطع حاکمیتی گرفته شود بر ضرورت حضور فعال گروه‌های جهادی به منظور مقابله با این ویروس تأکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام شعبانی موثقی با اشاره به وضعیت قرمز کرونایی در نقاط مختلف کشور و استان با بیان این که گروه‌های جهادی به ویژه جوانان و طلاب در ماه‌های اخیر در مقابله با این ویروس منحوس خوش درخشیدند، افزود در شرایطی که امروز دوباره شاهد اوج گرفتن این ویروس خطرناک هستیم ضرورت حضور پررنگ و مستمر گروه‌های جهادی در جامعه احساس می‌شود.

امام جمعه همدان بیان کرد: به طور حتم اگر بستر‌های لازم به منظور حضور دوباره این گروه‌های خودجوش مخلص در جامعه فراهم شود، شاهد کاهش مشکلات ناشی از شیوع ویروس کرونا خواهیم بود.

نماینده، ولی فقیه در استان افزود: به طور حتم با عزم ملی و عمل به توصیه‌های بهداشتی می‌توانیم از شرایط فعلی نیز با موفقیت و پیروزی عبور کنیم.

سردار فرجی، جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین استان هم گفت: نیرو‌های مردمی بدون هیچ ادعا و انتظاری، با حداقل امکانات، بیشترین هم افزایی را رقم زده‌اند به طوری که ما در رصد وضعیت کشور به صراحت می‌گوییم که ستاد مردمی مقابله با کرونا استان همدان در کشور نمونه است.

انتهای پیام/ د 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد کرونا فاصله گذاری اجتماعی گروه های جهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از مؤسسات خیریه، گروه‌های جهادی و مراکز نیکوکاری فارس
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • توزیع ۳۵ هزار بسته معیشتی در مناطق سیل زده استان سیستان و بلوچستان توسط ستاد اجرایی فرمان امام
  • توزیع بسته‌های معیشتی در مناطق سیل زده جنوب
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم
  • توسعه بخش‌ درمانی کلینیک امام حسن مجتبی(ع) همدان در هفته سلامت
  • مردمی سازی موضوع سلامت یک ضرورت است
  • ضرورت انسجام جهان اسلام برای مقابله مؤثر با هر گونه اجحاف به کشورهای اسلامی
  • تأکید امام جمعه اردبیل بر افزایش تولیدات هنری برای رفع نیازهای روز جامعه