Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-16@04:19:10 GMT

مهرداد محمدی گزارشگر عربی را ذوق زده کرد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۴۳۳

مهرداد محمدی گزارشگر عربی را ذوق زده کرد

ستاره ایرانی العربی در دومین بازی پیاپی خوش درخشید و مانع از شکست تیمش مقابل الوکره شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در دیدار آغازین هفته پنجم لیگ ستارگان قطر، تیم العربی که مهرداد محمدی را در ترکیب و مهدی ترابی را به دلیل مصدومیت دور از فهرست داشت، از ساعت ۱۸ امشب در استادیوم سحیم بن حمد به مصاف تیم رده ششمی الوکره رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه اول این مسابقه با تساوی صفر- صفر خاتمه یافت، اما در دقیقه ۵۹ توپ ارسالی از سمت راست زمین به محوطه جریمه العربی را خلیفه سعد، مدافع این تیم به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا الوکره با یک گل پیش بیفتد. عبدالله المعرفی که هفته گذشته پاس گل برتری العربی را به مهرداد محمدی داده بود تا این ستاره ایرانی با یک ضربه قیچی برگردان دروازه ام‌صلال را باز کند، برابر الوکره نیز او را در موقعیت گلزنی قرار داد.

در دقیقه ۷۳ مهرداد محمدی پاس در عمق عبدالله المعرفی از بین مدافعان الوکره را با سرعت بالا به سمت دروازه زد و در نهایت دفع توپ اشتباه سعود الخاطر روی ضربه نه چندان محکم مهاجم ایرانی العربی، تبدیل به گل شد.

 

یاسر ابوبکر در دقیقه ۷۸ فرصت عالی گلزنی برای العربی را هدر داد تا در ادامه الوکره در دقیقه ۸۸ توسط بن‌یطو گل دوم را بزند و در آستانه برتری خانگی مقابل یاران محمدی قرار بگیرد.

 

اما این پایان کار نبود و در لحظات پایانی داور با بازبینی ویدئویی یک برخورد مشکوک در محوطه جریمه الوکره برای العربی پنالتی گرفت تا این تیم از خطر شکست نجات پیدا کند.

 

مهرداد محمدی که ستاره تیمش در این هفته‌ها لقب گرفته، پنالتی به دست آمده برای العربی را برخلاف جهت دروازه‌بان الوکره به سمت چپ خود زد تا گل تساوی را در دقیقه ۵+۹۰ به ثمر رساند تا پس از این گل ارزشمند، گزارشگر شبکه الکاس خطاب به محمدی بگوید:

«به به، خیلی خیلی خوب مهرداد».

 

العربی که هفته گذشته با درخشش ستاره ایرانی‌اش به برتری مقابل ام‌صلال دست یافته بود، امشب هم با دبل او توانست شکست برابر الوکره را با تساوی ۲ بر ۲ عوض کند تا ۵ امتیازی شود و در رده هفتم جدول لیگ ستارگان قطر بایستد.

 

محمدی که پس از پیوستن به العربی توانسته بود در جام ستارگان دو گل به ثمر رساند و یک پاس گل بدهد، در دومین مسابقه پیاپی در لیگ ستارگان و در غیاب مهدی ترابی، توانست سومین گل خود در این رقابت‌ها را به ثمر رساند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: العربی مهرداد محمدی قطر العربی قطر مهرداد محمدی مهرداد محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۴۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء

به گزارش "ورزش سه"، در دیداری از هفته نوزدهم رقابت های ادنوک لیگ امارات، اتحاد کلباء دست به کار بزرگی زد و موفق شد با یک گل از سد الوحده رده چهارمی عبور کند.

نخستین موقعیت جدی بازی توسط مهاجم ایرانی کلباء خلق شد. در دقیقه سوم بازی، ارسال عبدالعزیز الحمحمی به آندرس وومبرگر رسید و او توپ را برای قایدی کاشت که ضربه او در محوطه 6 قدم به تور کنار دروازه برخورد کرد و به شکل ناباورانه ای به گل تبدیل نشد.

در ادامه این نوراللهی بود که اولین فرصت جدی تیمش را ایجاد کرد و او بدشانس بود که به گل دست پیدا نکرد. پس از اینکه احمد نور در پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد، پس از یک کنترل دیدنی، با روی پا اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با برخورد به پایه تیرک عمودی دروازه، به بیرون رفت.

ببرها در دقیقه 43 و با تأثیرگذاری بازیکن ایرانی خود به گل رسیدند. مهدی قایدی یک توپ سرگردان را در گوشه محوطه جریمه ربود و سپس در شرایطی که به سمت خط عرضی زمین و گوشه محوطه در حرکت بود، با یک پاس پشت پای دیدنی، توپ را برای عبدالعزیز الحمحمی فرستاد این بازیکن نیز توپ را به روی دروازه ارسال کرد که آندرس وومبرگر اسلوونیایی با یک ضربه سر، گل نخست بازی را به ثمر رساند.

در ادامه الوحده چند شانس خوب گلزنی را خلق کرد. ارسال فاکوندو کروسپزکی در مقابل دروازه به عمر خریبین رسید و این بازیکن با یک چرخش، مقابل دروازه بان کلباء قرار گرفت که توپ او به شکلی کاملا اتفاقی به حمد المنصوری برخورد کرد و راهی کرنر شد.

در نهایت تلاش های الوحده برای رسیدن به گل تساوی بی نتیجه بود و کلباء موفق شد در دیداری مهم، دست به کار بزرگی زده و الوحده ای را شکست دهد که می توانست با پیروزی در این مسابقه، به رتبه سوم جدول رده بندی صعود کند. ببرها با این پیروزی، جایگاه خود را در جدول بهبود بخشیده و به رتبه نهم صعود کردند.

در این بازی، مهدی قایدی در دقیقه 90 بازی جای خود را به احمد النقبی داد ولی احمد نوراللهی به طور کامل برای الوحده بازی کرد و در دقیقه 68 نیز یک کارت زرد دریافت کرد.

دیگر خبرها

  • دربی سرخابی‌ها در امارات به سود قایدی و کلباء
  • آخر و عاقبت بمب نقل و انتقالات استقلال؛ ستاره‌ای که خاموش شد!
  • بورنموث ۲-۲ یونایتد: تن‌هاخ و یک ماه بدون برد
  • تورینو 0-0 یوونتوس: کسل‌کننده‌ترین دربی فصل
  • مایورکا 0-1 رئال: پاسخ خفیف به قدرت‌نمایی سیتی
  • اتلتیکو ۳-۱ خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • اتلتیکو 3-1 خیرونا: روز باشکوه گریزمان
  • تکیه «آویسپا» به مهاجم ایرانی است/زاهدی چگونه به ترکیب اصلی رسید؟
  • آمارهای هفته بیست و سوم لیگ برتر| صدرنشینی خاص کاپیتان استقلال و فروپاشی دروازه‌ها به اندازه تعداد تیم‌های لیگ
  • جنگ سرخابی‌ها برای قهرمانی جدی‌تر شد