Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/بوشهر دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۴ آبان ماه به عدد ۶۸۸ ‏رسیده است.

سعید کشمیری در حال حاضر ۳۰۰ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری هستند، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ۵۱ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بوشهر بستری شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خوشبختانه در ۲۴ ساعت گذشته ۳۰ مورد از بستری‌های بخش‌های کرونایی در استان بوشهر با حال خوب از بیمارستان مرخص شده‌اند که از این تعداد ۱۶ مورد مثبت قطعی بوده‌اند. 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: متأسفانه ۳ نفر از همشهریانمان روزهای گذشته فوت‌ شده‌اند که تست کرونایشان امروز مثبت اعلام‌ شده است.

کشمیری اضافه کرد: موارد فوتی در رده سنی ۴۹ تا ۸۹ سال هستند که دارای بیماری زمینه‌ای دیابت، بیماری قلبی و عروقی و آسم بوده‌اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر با بیان اینکه هم‌اکنون ۵۱ مورد در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بستری هستند، افزود: از این تعداد در حال حاضر ۲۷ مورد از آن‌ها با کمک دستگاه تنفس می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: کل موارد مثبت از ابتدای شیوع ویروس کرونا در استان بوشهر تاکنون ۱۴۹۲۲ نفر بوده است.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر عنوان کرد: با ثبت موارد فوتی جدید، متأسفانه مجموع جان‌باختگان کرونا در استان بوشهر تا ۴ آبان ماه به عدد ۶۸۸ ‏رسیده است.

‏انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کرونا در استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۵۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما

به گزارش خبرگزاری مهر، امروز سه شنبه چهارم اردیبهشت ۱۴۰۳ در مجموع معادل ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شد که از این میزان ۱۲۴.۸ میلیون دلار آن معامله شد.

به این ترتیب در معاملات امروز سامانه نیما از مجموع ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی عرضه شده ۳۰۲ میلیون دلار آن به فروش نرسید.

کد خبر 6086848

دیگر خبرها

  • «مه مغزی» عارضه جدید کرونا
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • عرضه ۴۲۶.۸ میلیون دلار حواله ارزی در سامانه نیما
  • باغ گیاه‌شناسی رهید؛ مال‌باختگان ارتش به سر خط برگشتند
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • آغاز به کار آزمایشی «سینما دانش» شهرستان قوچان