Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-24@17:50:11 GMT

پرش ‌با اسب قهرمانی ایران با درخشش یک زن(عکس)

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۵۵۲

فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور در شرایطی برگزار شد که کرونا اوضاع متفاوتی را برای سوارکاران رقم زده بود.

به گزارش "ورزش سه"، کرونا هر رشته‌ای حتی سوارکاری که نیازی به برخورد فیزیکی ندارد را هم تحت تاثیر قرار داده، اما مسئولان فدراسیون سوارکاری تصمیم گرفتند فینال مسابقات پرش با اسب قهرمانی کشور که یکی از جذاب ترین ماده‌های سوارکاری به شمار می‌رود را روز جمعه در باشگاه سوارکاری نوروزآباد برگزار کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

تلاش زیادی شده بود تا پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود و سوارکاران بعد از ارائه تست منفی PCR دستبندهایی را دریافت می‌کردند و باید به دست می‌بستند که مجوز ورود آن ها به پیست بود. استفاده از ماسک هم در تمام مجموعه اجباری بود و فقط سوارکاران هنگام مسابقه از ماسک استفاده نمی‌کردند.  

 

این مسابقه قهرمانی کشور که به صورت مختلط و رقابت آزاد بین مردان و زنان سوارکار انجام می شد، تماشاگرانی را هم داشت. با توجه به فضای باز مجموعه سوارکاری، تعدادی از تماشاگران مجوز داشتند تا مسابقات را از نزدیک تماشا کنند.


در پایان هم 5 نفر برتر بدین شکل معرفی شدند:
۱.محمدحسین مکاری نژاد
۲.ملیکا غروی
۳.رضا شکری
۴.مجید شریفی
۵.علیرضا وجدانی


حضور یک زن در میان 5 نفر برتر مسابقات هم در نوع خود جالب توجه بود. مراسم اختتامیه هم شکل و شمایل متفاوتی با همیشه داشت و سوارکاران با فاصله از یکدیگر جوایز و مدال های خود را دریافت کردند.

 

 

 

 

 

 

عکس‌ها: ایرنا

اسب سواری

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: اسب سواری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات بوکس بین‌المللی بیشکک که از روز پنج شنبه در کشور قرقیزستان آغاز شده بود، امروز دوشنبه با برگزاری فینال وزن‌های مختلف به پایان رسید. بوکسور‌های کشورمان پس از توقف چندین ساعته در فرودگاه دبی به علت طوفان و سیل بی‌سابقه در کشور امارات، راهی بیشکک شدند و در این مسابقات حضور پیدا کردند.    در مبارزات فینال، میثم قشلاقی و علی فتحی نمایندگان ایران بودند که به نشان ارزشمند نقره دست یافتند.   در وزن ۸۰ کیلوگرم، میثم قشلاقی که پیش از این، کاراتبایف از ازبکستان و الیاس ماگمادوف از روسیه را شکست داده بود در فینال به مصاف ساتی‌بالدو از قرقیزستان رفت و در حالیکه برتری کاملی داشت و به اذعان حاضرین در سالن، برنده بود، با لطف داوران به بوکسور میزبان، قشلاقی نقره‌ای شد.   در وزن ۹۲ کیلوگرم، علی فتحی که مقابل روشن سولیوف ازبکستانی و توکتوسونلو قرقیزستانی به برتری رسیده بود در دیدار پایانی برابر رمضان دادایف از روسیه ایستاد و نتوانست به برتری دست یابد و به مدال نقره رسید.   پیش از این، روزبه صفری در وزن ۹۲+ کیلوگرم به نشان برنز دست یافته بود.   با این اوصاف تیم ایران با کسب ۲ مدال نقره و یک برنز به کار خود پایان داد. بوکسور‌های ایران برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک پاریس که اوایل خرداد در تایلند برگزار می‌شود، خود را مهیا می‌کنند.

دیگر خبرها

  • قهرمانی نخبگان گیلان در لیگ برتر شطرنج بانوان کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحالی در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش ورزشکار چهارمحال و بختیاری در مسابقات قایقرانی کشور
  • درخشش کاراته‌کاهای کرمانی با پنج مدال
  • جشن قهرمانی کاراته همدان در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش مازندرانی‌ها در مسابقات کاراته بزرگسالان دختر کشور
  • اسطوره یاریگر نماینده ایران می‌شود؟ هاشمی: از حدادی درخواست کمک کرده‌ایم
  • بوکس بین‌المللی بیشکک؛ پایان کار تیم ایران با ۲ نشان نقره و یک برنز
  • درخشش کاراته‌کای سیرجانی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش دانش آموزان تویسرکانی در هفدهمین مسابقات ربوکاپ آزاد ایران