Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@04:39:24 GMT

این دو نفر بازنده های بزرگ ال کلاسیکو هستند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۶۲۲

این دو نفر بازنده های بزرگ ال کلاسیکو هستند

بارسلونا روز گذشته ال کلاسیکو را در نوکمپ باخت در روزی که نه لیونل مسی در حد خودش بود و نه رونالد کومان تصمیماتی به موقع و درست گرفت.

به گزارش "ورزش سه"، ال کلاسیکوی رفت لالیگا روز گذشته در نوکمپ به انجام رسید و رئال توانست در خانه دشمن قدیمی اش 1-3 پیروز شود.

ترکیب ابتدایی بارسا ترکیبی شجاعانه و غیرمنتظره بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رونالد کومان پدری گونزالس و آنسو فاتی 17 ساله را در ترکیب ثابت قرار داد و آنتوان گریزمان را روی نیمکت نشاند. هرچند فاتی توانست تک گل بارسا را به ثمر برساند اما پدری نتوانست در این بازی بزرگ ارزش هایش را ثابت کند و در خط میانی اسیر هافبک های تنومند و با تجربه رئال بود.

 

 

 

کومان در جریان مسابقه در امر بازی خوانی نیز موفق عمل نکرد و به خصوص در تعویض ها تعلل و کندی عجیبی به خرج داد. ذخیره هایی که دیر به زمین آمدند و کاری هم از پیش نبردند.

شاید بتوان از سرجینیو دست به عنوان بهترین بازیکن بارسا یاد کرد. ستاره تازه به خدLت گرفته شده آمریکایی در اولین ال کلاسیکوی خود نمایش بسیار خوبی داشت؛ دVست برخلاف پدری، سرخیو  بوسکتس، فرانکی دی یونگ و کوتینیو.

 

 

 

 

دیگر بازنده بزرگ ال کلاسیکو لیونل مسی بود که نتوانست بار دیگر به رئال گل بزند و نه حتی پاس گل داد. هرچند او نقش مهمی روی تک گل بارسا داشت ولی مسی از فصل 19-2018 که رونالدو رئال را ترک کرد، تاکنون نتوانسته در ال کلاسیکو ها گل بزند و پاس گل بدهد.

مسی در یک صحنه هم شانس بسیار خوبی برای گلزنی داشت. او راموس را دریبل کرد و در مصاف تک به تک با تیبو کورتوا با پای راست ضربه ای به توپ زد ولی گلر بلژیکی آن را با یک مهار درخشان برگشت داد.

 

 

 

 

فوق ستاره آرژانتینی پس از حواشی تابستان و تمایلش برای جدایی هنوز نتوانسته درخشش گذشته را تکرار کند و در فصل جاری تنها دو گل از روی نقطه پنالتی به ثمر رسانده است.

مسی به عنوان کاپیتان و رهبر بارسا در رختکن و میدان مسابقه نتوانست نقش خود را به خوبی پیاده کند و رونالد کومان هم نشان داد به نوعی اسیر فضای پراسترس ال کلاسیکو شده بود.

 

رئال مادرید سرخیو راموس ال کلاسیکو بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان (سرمربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: رئال مادرید سرخیو راموس ال کلاسیکو بارسلونا لیونل مسی رونالد کومان سرمربی رونالد کومان ال کلاسیکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۶۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی بعد از شکست از پی اس جی به بازیکنانش گفته بود بدون تعطیلی و استراحت برای بازی با رئال آماده خواهند شد ولی پس از تمرین ریکاوری دیروز و مشاهده شرایط روحی بازیکنان، در نهایت تصمیم گرفت تمرین امروز را تعطیل کند.

طبق گزارش رسانه های اسپانیایی، امروز فقط پدری و سرخی روبرتو در تمرین بودند و گاوی نیز انفرادی کار کرد. 

باخت به پی اس جی و حذف از لیگ قهرمانان در کنار مصاحبه انتقادی گوندوگان علیه آرائوخو باعث شده تا اوضاع رختکن بارسا در آستانه ال کلاسیکو مساعد نباشد. ژاوی بهترین تصمیم را در تعطیلی تمرین گرفت و به بازیکنان گفت جمعه اولین تمرین جدی برای بازی با رئال را انجام خواهند داد. این آخرین فرصت بارسا برای زنده نگه داشتن شانس قهرمانی لالیگاست. فاصله با کهکشانی ها در فاصله هفت بازی تا پایان فصل هشت امتیاز است.

دیگر خبرها

  • پائو کوبارسی: از بچگی آرزوی بازی در ال‌کلاسیکو را داشتم؛ با ۲۰۰ درصد توان‌مان بازی ‌می‌کنیم
  • کری ستاره بارسا برای رئال: با ۲۰۰ درصد توان بازی می‌کنیم
  • در آستانه ال‌کلاسیکو: کاپیتان رئال تمرین نکرد
  • هشدار ژاوی به بازیکنان بارسلونا درباره ال‌کلاسیکو
  • رسمی: داور ال‌کلاسیکو مشخص شد
  • جلسه سرنوشت‌ساز برای تعیین تکلیف ژاوی
  • ژاوی تمرین بارسلونا را تعطیل کرد
  • اولین واکنش آرائوخو: متاسفم، فورزا بارسا!‏
  • نفس راحت رئال بعد از حذف بارسا و اتلتیکو
  • ال‌کلاسیکوی هفته آینده جنجالی می‌شود؟