Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-19@17:23:38 GMT

محرومیت ۴ تا ۱۲ جلسه‌ای در انتظار کومان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۶۲۳

محرومیت ۴ تا ۱۲ جلسه‌ای در انتظار کومان

یک رسانه اسپانیایی خبر داد در صورت اثبات توهین سرمربی بارسلونا بعد از بازی ال کلاسیکو به داور محرومیتی چند جلسه ای در انتظار اوست.

به گزارش مشرق، دیدار ال کلاسیکو شب گذشته در ورزشگاه نیوکمپ میان بارسلونا و رئال مادرید برگزار شد که در نهایت شاگردان زیدان با نتیجه ۳ بر یک در این بازی حساس به پیروزی رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نشریه «اسپورت» کاتالونیا امروز خبر داد رونالد کومان، سرمربی هلندی بارسلونا احتمال دارد به دلیل اظهاراتش بعد از این بازی علیه کمک داور ویدئویی محروم شود.

کومان بعد از این باخت کمک داور ویدئویی  را متهم کرده بود علیه بارسلونا کار می کند. سرمربی هلندی در نشست خبری بعد از بازی گفته بود: بعد از بازی به طرف داور رفتم و به او گفتم می خواهم روزی متوجه شوم کمک داور ویدئویی در اسپانیا چگونه کار می کند. این پنجمین بازی من با بارسلونا است و در تمام بازی ها VAR بر ضد بارسلونا بود.

وی افزود: کمک داور ویدئویی در بازی با سویا در خطای پنالتی روی مسی هیچ واکنشی نشان نداد. در بازی ختافه بازیکنان رقیب را مجازات نکرد. نمی دانم چرا همیشه تصمیمات VAR علیه بارسلونا است.

در صورتیکه اظهارات سرمربی بارسلونا توهین به داور بازی تلقی شود طبق قانون محرومیت ۴ تا ۱۲ جلسه ای در انتظار کومان است و باید جریمه ای بین ۶۰۰ تا ۳ هزار یورو پرداخت کند.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا اعتراضات آمریکا قره باغ محرومیت رونالد کومان ال کلاسیکو فوتبال بارسلونا لالیگا سرمربی رئال مادرید کمک داور ویدئویی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۶۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی هرناندز که در این فصل با فشارهای زیاد و بار سنگینی مواجه بوده است، یکی از عجیب‌ترین آمارهای ممکن برای یک مربی را ثبت کرده است.

او بارها به دلیل اعتراضات فراوان به داور از کنار زمین اخراج شده است و آمار کارت قرمزهای او تا پیش از بازی امشب بارسلونا در دور برگشت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، به شکلی بود که تعداد کارت قرمزهای او در دوران مربی‌گری و بازی، به یک اندازه رسیده بودند.

امشب او آمارش را ارتقا داد. آنها با پیروزی ۳-۲ در دور رفت، به بازی برگشت آمدند و در ورزشگاه المپیک میزبان پاری سن ژرمن هستند. با اینکه رافینیا بارسا را به برتری رساند، اما اخراج رونالد آرائوخو باعث شد که پاری سن ژرمن با گل‌های عثمان دمبله و ویتینیا به بازی برگردد.

همین وضعیت باعث عصبانی شدید ژاوی هرناندز شد. پس از اینکه داور تصمیمی علیه بارسلونا گرفت، مربی اسپانیایی عصبانی شد و عصبانیتش را با فریادهای بلند و لگد زدن به یکی از اجسام کنار زمین نشان داد. این رفتار او باعث جلب توجه داور شد، او به سمت ژاوی رفت و بلافاصله کارت قرمز را به او نشان داد تا وضعیت بارسلونا بغرنج‌تر از قبل شود.

دیگر خبرها

  • یوفا بارسلونا را نقره‌داغ کرد
  • تبعات حرکت عجیب رونالد آرائوخو؛ احتمال محرومیت بیشتر مدافع بارسلونا از سوی یوفا!
  • رای کمیته انضباطی برای بازی آلومینیوم - استقلال؛ یک جلسه محرومیت برای حسینی!
  • بارسلونا تاوان اشتباهات این دو ستاره را داد
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • گوندوعان: بازیکن پاری سن ژرمن روی من خطا کرد و داور باید پنالتی می‌گرفت
  • واکنش منفی ژاوی به انریکه: به هر دو مورد می‌گویم نه!
  • خشم بی‌سابقه ژاوی: به داور گفتم خیلی ضعیفی؛ این یک فاجعه بود!
  • ژاوی: داور بد نبود، فاجعه بود!
  • از رویا به کابوس: ژاوی هم اخراج شد! (عکس)