Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-03-29@12:41:29 GMT

ورود استاندار به ماجرای حاشیه شهر اصفهان

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۷۴۳

ورود استاندار به ماجرای حاشیه شهر اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، در پی انتشار مطلب و تصویری از نوزاد رها شده در یکی از مناطق حاشیه‌ای شهر اصفهان  استاندار اصفهان به منظور تنویر افکار عمومی و اقدامات قانونی به مراجع قضایی و انتظامی استان دستور داد موضوع را بررسی و گزارش دهند.

به گزارش فارس، روز گذشته بود که اخبار مربوط به یک نوزاد رها شده توسط فعالان اجتماعی اصفهان و برخی رسانه‌های غیررسمی منتشر شد که در آن گفته شده بود این تصویر روز پنج‌شنبه در یکی از محلات حاشیه‌ای شهر اصفهان گرفته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فعالان اجتماعی اصفهان در این باره عنوان کرده بودند که در روزهای قبل حضور چند زن کارتن‌خواب باردار در حوالی آن محل را به اورژانس اجتماعی اطلاع داده اما اقدامی از سوی این مجموعه صورت نگرفته است؛ موضوعی که البته با واکنش بهزیستی همراه شد.

با داغ شدن این موضوع و افزایش تبعات رسانه‌ای آن آیت‌الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان و عضو مجلس خبرگان در دیدار با اکبر پاکزاد از یادگاران دفاع مقدس و فعال فرهنگی و اجتماعی در جریان موضوع قرار گرفت.

وی در ادامه نیز برای پیگیری موضوع توسط نمایندگان شهرستان اصفهان در مجلس شورای اسلامی، روز گذشته راهنمایی‌ها و نکاتی را جهت پیگیری مطرح کرد.

انتهای پیام/63055/آ 20/

منبع: فارس

کلیدواژه: اصفهان نوزاد مجلس شورای اسلامی افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۷۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر

به گزارش همشهری آنلاین؛ براساس آخرین آمارها، در تهران حدود ۲۰ هزار معتاد متجاهر وجود داشت که با روی کار آمدن مدیریت شهری ششم، این موضوع به صورت ویژه مورد پیگیری قرار گرفت. قرارگاه اجتماعی با هدف ساماندهی معتادان متجاهر و آسیب های اجتماعی در راستای مسئولیت اجتماعی توسط شهرداری تهران راه اندازی شد. شهرداری تهران از این طریق توانست ۹ یاور شهر (مراکز پذیرش معتادان متجاهر) را بهره برداری کند. تقدیر و تشکر سرداراسکندر مومنی از عملکرد و ورود خوب شهرداری به موضوع معتادان متجاهر نشان می دهد که مدیریت شهری در این حوزه موفق بوده است.

او گفت: در دوسال اخیر شهرداری تهران نسبت به راه‌اندازی مراکزی برای نگهداری و درمان معتادین متجاهر به ویژه معتادینی که علاوه بر اعتیاد دارای بیماری‌های دیگر اعم از بیماری‌های عفونی، زخم باز و... هستند، ورود خوبی داشته است و جای تقدیر و تشکر دارد.

سردار مومنی در ادامه تاکید کرد: خوشبختانه رشد مصرف مواد مخدر و رشد اعتیاد در کشور متوقف شده است که در حوزه پیشگیری و فرهنگی دستاورد مهمی است و امیدوارم با هم افزایی و تلاش بیشتر این فرایند کاهشی همچنان تداوم داشته باشد.

کد خبر 841101 برچسب‌ها شهردارى تهران تهران اعتیاد - معتاد

دیگر خبرها

  • سال ۱۴۰۳ برای سیستان و بلوچستان سال شکوفایی و پیشرفت خواهد بود
  • شکوفایی سیستان و بلوچستان در سال ۱۴۰۳
  • تقدیر از ورود شهرداری به موضوع معتادان متجاهر
  • تقسیم استان اصفهان به ۲۱۲ بلوک انتظامی / ارتقای امنیت حاشیه زاینده‌رود
  • فعالیت ۳۵ گروه جهادی نشاط اجتماعی در کشور
  • از «بیجه» چه می‌دانید؟/ چالش‌های تولید یک مستند انتقادی
  • مرتضوی: افزایش حقوق بازنشستگان در فروردین اعمال می‌شود +فیلم
  • بخش‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود
  • ترافیک سنگین در حاشیه زاینده‌رود / با رانندگان متخلف برخورد می‌شود
  • آیتم‌های مختلفی برای «بهار بهار» تدارک دیده‌ایم/ لزوم رعایت نکات ایمنی در حاشیه زاینده‌رود