Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد طهرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خمین در خصوص برگزاری نمایشگاه خودروهای لوکس که در این شهرستان بدون رعایت پرتکل‌های بهداشتی برگزار شده بود، اظهار  کرد: به مناسبت  هفته تربیت بدنی اداره ورزش جوانان شهرستان خمین در خصوص برگزاری تعدادی مراسم از جمله این برنامه مکاتبه‌ای با فرمانداری داشت که به دلیل شرایط کرونا و ایجاد تجمع در این مراسم‌ها مورد موافقت قرار نگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مصوبه این شهرستان مبنی بر خودداری دستگاه‌ها در برگزاری هرگونه برنامه و تجمع و مکاتبه و کسب مجوز در صورت لزوم، اظهار کرد: نمایشگاه خودروهای لوکس پیشنهاد هیات موتور سواری شهرستان خمین به اداره ورزش جوانان شهرستان بود و بعد از ارسال پیشنهاد توسط این اداره به فرمانداری مورد موافقت قرار نگرفت. 

طهرانی افزود: با این وجود هیات موتور سواری بدون هماهنگی با اداره ورزش جوانان مراسم را برگزار کرد و در واقع بدون مجوز اداره ورزش جوانان، فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی خمین این اقدام انجام شد.

فرماندار شهرستان خمین گفت: به دلیل در نظر نگرفتن پروتکل‌های بهداشتی در این مراسم و نداشتن مجوز دانشگاه علوم پزشکی به عنوان متولی از طریق دستگاه قضا پیگیری لازم را خواهد داشت.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: نمایشگاه خمین اراک ورزش اداره ورزش جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد

با حکم مدیرکل ورزش و جوانان و در آئینی با حضور فرماندار نکا مراسم تکریم از خسرو سیفی و معارفه مختار مهدوی به عنوان سرپرست اداره ورزش و جوانان نکا برگزار شد.

علاوه بر این بریمانی مشاور ویژه مدیرکل و مهدیان رئیس امور اداری اداره کل ورزش و جوانان در آئین معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان نکا حضور داشتند.

مختار مهدوی پیش از نیز سابقه ریاست ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌های میاندورود و ساری را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ثبت نام جام هواداری تمدید شد
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چه بود؟
  • ماجرای خودکشی در اداره ورزش و جوانان ابهر چیست؟
  • مهدوی سرپرست ورزش وجوانان نکا شد
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • همایش دوچرخه سواری و کوهپیمایی به یاد ورزشکار فقید
  • برخورد با مدارس فوتبال فاقد مجوز در یزد
  • آمادگی شهرستان گلوگاه جهت برگزاری همایش صبح و نشاط
  • نخستین پارک ورزش‌محور در کرمان افتتاح می‌شود
  • اولین پارک ورزش محور در کرمان افتتاح می‌شود