Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-28@22:23:30 GMT

کاهش26 درصدی پروازهای مهرآباد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۴۸۱۲

پروازهای فرودگاه مهرآباد در ۶ ماه نخست امسال، در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۲۶ درصد کاهش داشت. ناطقان: فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: در ۶ ماه اول سال ۹۹، در این فرودگاه با بیش از ۴۵ هزار و ۸۰۰ پرواز، ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر جابجا شده‌اند.

بر اساس اعلام این فرودگاه، با توجه به شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا در ۶ ماه اول سال، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۶ درصد کاهش در نشست و برخاست و ۲۸ درصد کاهش در جابجایی مسافر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در حوزه حمل بار نیز بیش از ۳۱ هزار تن بار در ۶ ماه اول سال در مهرآباد جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرودگاه بین المللی مهرآباد همچنین از هموطنان خواست: با توجه به موج سوم فراگیری کرونا که از دو موج قبلی سهمگین‌تر بوده و روزانه جان هموطنان عزیزمان را می‌گیرد، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فقط به سفرهای ضروری رفته و سفرهای تفریحی خود را به روزهای دیگر موکول کنند. منبع: مهر برچسب ها: کاهش پروازها ، فرودگاه ، مهرآباد

منبع: ناطقان

کلیدواژه: کاهش پروازها فرودگاه مهرآباد درصد کاهش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۲۰۰ تصادف در جاده‌های استان بوشهر

جانشین پلیس راه استان بوشهر با اشاره به وقوع ۲۰۰ مورد تصادف در جاده‌های استان بوشهر از ۲۴ اسفند تاکنون، گفت: تعداد تصادفات خودروها در محورهای استان بوشهر تاکنون ۶۰ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش یافته است. - اخبار استانها -

رسول قنبری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در بوشهر، از کاهش تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان خبر داد و اظهار داشت: در تعطیلات نوروز گذشته از 24 اسفند تا 8 فروردین تعداد تلفات جاده‌ای استان بوشهر بر اثر تصادف خودروها 15 نفر بود که امسال به 5 نفر کاهش یافته است.

وی از افزایش مصدومان بر اثر تصادف در جاده‌های استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در 14 روز گذشته 167 نفر بر اثر تصادف خودروها در جاده‌های استان بوشهر مصدوم شدند که با توجه به تعداد مصدومین در مدت مشابه سال قبل به تعداد 157 نفر 6 درصد افزایش یافته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر کل تصادفات از 24 اسفند تاکنون در جاده‌های استان را 200 مورد اعلام و خاطرنشان کرد: تعداد تصادفات در جاده‌های استان بوشهر نسبت به مدت مشابه سال قبل 302 مورد معادل 60 درصد کاهش یافته است.

قنبری به تردد خودروها در جاده‌های استان بوشهر پرداخت و تصریح کرد: در مجموع ترددهای درون استانی از 24 اسفند تاکنون 3 درصد افزایش یافته است.

وی کاهش تردد در محورهای ورودی و خروجی استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و افزود: تردد خودروها در محورهای ورودی استان 6 درصد و خروجی 7 درصد در 14 روز گذشته نسبت به مدت مشابه سال قبل کاهش داشته است.

جانشین پلیس راه استان بوشهر بی‌توجهی راننده به جلو را عامل اصلی تصادفات جاده‌ای و شهری دانست و ادامه داد: عامل اصلی تصادفات شهری و جاده‌ای نداشتن تمرکز کافی و عدم توجه راننده به جلو است.

قنبری باتأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی گفت: خستگی و خواب‌آلودگی، سرعت زیاد و عدم توجه به جلو مهمترین عامل تصادفات در جاده‌های استان بوشهر بوده است که در کنار رانندگی با سرعت مطمئنه و عدم استفاده از تلفن همراه در حین رانندگی، استراحت بعد از 2 ساعت رانندگی نقش به‌سزایی در پیشگیری از تصادفات جاده‌ای دارد.

انتهای پیام/190/

دیگر خبرها

  • کاهش ۸ درصدی جانباختگان حوادث رانندگی در خراسان شمالی/تصادفات فوتی در استان ۲۵ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۶ درصدی مراجعان به اورژانس بیمارستان‌ها
  • کاهش ۵۰ درصدی نرخ بازگشت پروازها در ایام نوروز به دلیل نقص فنی
  • ثبت ۲۰۰ تصادف در جاده‌های استان بوشهر
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه
  • تأمین امنیت مطلوب در نوروز ۱۴۰۳ / افزایش ۲۳ درصدی پروازهای خارجی
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پر شد
  • ظرفیت پارکینگ فرودگاه مهرآباد پُر شد
  • افزایش ۳ درصدی اعمال جراحی در نوروز ۱۴۰۳
  • کاهش ۵ درصدی تردد در راه‌های استان اردبیل