Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش افکارنیوز،

بارسلونا پس از شکست ۳ بر یک مقابل رئال مادرید نارضایتی خود را از داوری اعلام کرد. پنالتی که داور به خاطر خطای کلمنت لانگله روی سرخیو راموس اعلام کرد روند بازی را تغییر داد و در نتیجه نهایی تعیین کننده بود. از نظر رونالد کومان تماس به حدی نبود که خطا گرفته شود. 

سرمربی بارسلونا به شدت از تصمیم داور عصبانی بود و در نشست خبری پس از بازی گفت: "VAR زمانی وارد عمل می‌شود که باید تصمیمی علیه بارسا گرفته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

" سرمربی هلندی این اظهارات را در حالی بیان کرد که پیش از آن با داور صحبت کرده بود. 

بلافاصله پس از سوت پایان کومان به مارتینس مونوئرا (داور بازی) نزدیک شد تا با او صحبت کند. در تصاویری که شبکه Movistar+ پخش کرد مشخص شد سرمربی بارسلونا به داور چه گفته است. کومان گفت:" برای چه؟ برای چه؟ به من بگو، تو تصاویر دیدار هفته گذشته برابر ختافه را دیدی که دو خطا اتفاق افتاد؟ VAR تنها علیه ما عمل می‌کند." مونوئرا ترجیح داد چیزی نگوید تا تنش به وجود نیاید. 

شکست برابر رئال مادرید سومین لغزش بارسا در لالیگا بود. این تیم برابر سویا یک بر یک مساوی کرد و سپس با یک گل مغلوب ختافه شد. اکنون آبی اناری‌ها دو بازی سخت را پیش رو دارند. ابتدا در لیگ قهرمانان اروپا باید به مصاف یوونتوس بروند و سپس در لالیگا برابر آلاوس قرار می‌گیرند. 

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: رئال مادرید سرمربی بارسلونا رئال مادرید رئال مادرید لالیگا لیگ قهرمانان اروپا سرمربی بارسلونا کومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتبال از دریچه فان؛

فقط برای سرگرمی

بایرن مونیخ:
ما 99 مشکل داریم 
اما شکست دادن آرسنال بین آنها نیست هوادار بارسا در سطح مبتدی
هوادار مسن بارسا که هر فصل این مشکلات را دیده رئال مادرید 14 قهرمانی لیگ قهرمانان
سیتی 14 بار حضور در این رقابت ها به جا مانده از دیشب

وقتی بازیکن مورد علاقه ات را از نزدیک می بینی:

واقعا منظوری نداشت:

شیخ منصور و پپ بعد از شکست سیتی مقابل رئال مادرید:

قدرت رفاقت VS پرس، تاکتیک، مالکیت، ضدحمله

 

از دست ندهید ????????????????????????

شب دلچسب عثمان دمبله مقابل تیم سابق اشک‌های ستاره نوجوان بارسلونا بعد از حذف حمله مجازی هواداران بارسلونا به آرائوخو: برو بایرن مونیخ! مایلی کهن: قلعه نویی بابت کلمه مردک شکایت کرده اما این که معنی بدی ندارد

دیگر خبرها

  • پشیمانی گوندوگان: ستاره بارسا دنبال عذرخواهی!
  • فوتبال از دریچه فان؛
  • سرمربی بارسلونا انتخاب شده است؟!
  • تنش در بارسا بالا گرفت: پاسخ کنده به گوندوگان
  • جانشین ژاوی در بارسلونا انتخاب شد
  • واکنش رختکن بارسلونا به انتقاد گوندوگان از ۳ هم‌تیمی‌‌اش
  • دکو جانشین ژاوی در بارسلونا را انتخاب کرد
  • گل زدن به بارسلونا حسی باورنکردنی داشت
  • انتقاد داور سرشناس از تصمیم جنجالی داور رومانیایی
  • انریکه: اخراج آرائوخو تفاوت را رقم زد