Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش یکشنبه ایرنا؛ هادی حق‌شناس در جلسه ویدئو کنفرانس با سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آکتائو قزاقستان که با حضور مدیرکل فرودگاه‌های گلستان و جمعی از مدیران اقتصادی و گردشگری این استان شمالی در گرگان برگزار شد، اظهار داشت: در تلاش هستیم تا موانع موجود را برطرف کنیم تا همکاری استان گلستان با اکتائو بیشتر شود و از سوی دیگر حجم، میزان و تعداد مسافر اولیه مدنظر شرکت هواپیمایی مربوطه را با همکاری اتاق‌های بازرگانی سه استان گلستان, مازندران و گیلان تامین خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: حدود ۱۵ هزار نفر قزاق در استان گلستان زندگی می‌کنند که روابط خانوادگی و فرهنگی با مردم جمهوری قزاقستان و شهر آکتائو داشته و می توانند آن را تقویت کنند.

استاندار گلستان تاکید کرد: ایران و قزاقستان دو کشور عضو اوراسیا هستند که این مهم می‌تواند در تفاهم‌نامه و معاهدات همکاری طرفین مورد توجه قرار باشد.
حبیب‌الله ملکوتی‌فر سرکنسول ایران در آکتائو قزاقستان هم با اعلام آمادگی برای کمک به راه اندازی هرچه زودتر این پرواز و ابراز امیدواری به سرآغاز فصل جدیدی از روابط فرهنگی، گردشگری، تجاری و اقتصادی، گفت: امیدواریم تعامل دو استان گلستان و منگستائو به توسعه هرچه بیشتر روابط ایران و قزاقستان منجر شود.

بندر آکتائو در استان مانگستائو قزاقستان و ساحل دریای خزر موقعیت ممتاز بین المللی در ابعاد مختلف دارد.

***

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری گلستان با یادآوری آمار بالای جان‌باختگان حوادث و سوانح رانندگی در این استان گفت: موقعیت بیمارستان تروما گرگان و ترافیک سنگین باعث شده بسیاری از بیماران به علت دیر رسیدن به مرکز درمانی جان خود را از دست دهند که باید راهکاری برای آن اتخاذ شود.

صادقعلی مقدم افزود: از دیگر سو مرکز ترومای گرگان فاقد باند نشستن برای بالگرد است و اساسا در ساختارهای شهری استان گلستان باید به موضوع پدافند غیرعامل اهتمام بیشتری شود.

وی تصریح کرد: پایداری گلستان در مقابل تهدید، اقدامات نظامی و خصمانه دشمن از طریق پایش دائمی، کاهش آسیب پذیری‌، تداوم فعالیت‌های ضروری، تامین نیازمندی‌های اصلی و حیاتی مردم و بسیج تمام منابع با استفاده از ظرفیت‌ مردمی و سازمان‌های مردم نهاد رسالت پدافند غیرعامل در اداره امور استان‌ است.

***

استاندار گلستان گفت که تغییر شکل تامین آب‌ از زیرزمینی به سطحی در گلستان بعنوان نیاز ضروری برای تامین آب آشامیدنی استان باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

هادی حق‌شناس در نشست نمایندگان مردم گلستان در مجلس شورای اسلامی با مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اظهار داشت: استفاده از ظرفیت سدها و شیرین‌سازی آب دریا می تواند به تامین پایدار آب آشامیدنی در استان کمک کند.

وی به دیدار اخیر خود با وزیر نیرو و تفاهمات صورت گرفته اشاره کرد و گفت: حدود ۴۸ هزار میلیارد ریال پروژه در حوزه انرژی گلستان تعریف شده است تا بتوان بخشی از عقب‌ماندگی‌ گذشته را جبران کرد.

برچسب‌ها شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سرکنسولی قزاقستان گرگان قرارداد بین المللی گلستان آب آشامیدنی سفارت قزاقستان ایران هادی حق شناس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سرکنسولی قزاقستان گرگان قرارداد بین المللی گلستان آب آشامیدنی سفارت قزاقستان ایران هادی حق شناس شرکت فرودگاه ها و ناوبری هوایی ایران سرکنسولی قزاقستان گرگان قرارداد بین المللی گلستان آب آشامیدنی سفارت قزاقستان ایران هادی حق شناس اخبار کنکور استان گلستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی گفت: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت اعتبار از لحاظ تغذیه کمبود دارد و با مشکلات اساسی در زمینه جهش علمی اساتید روبرو است.

محمد وحیدی در گفتگو با خبرگزاری دانشجو اظهار کرد: در سنوات گذشته بین سه تا سه و نیم درصد از بودجه عمومی کشور به آموزش عالی تعلق داشت که اکنون به کمتر از سه درصد رسیده است.

وی افزود: کمبود بودجه در آموزش عالی در حالی انجام می‌شود که از دانشگا‌های کشور انتظار جهش علمی، رقابت در غرب آسیا و حفظ جریان نخبگانی در کشور را داریم.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان‌شمالی ادامه داد: افزایش بودجه وزارت علوم باید متناسب با عملکرد آن تعیین شود نه اینکه نسبت به سال گذشته افزایش یابد.

وحیدی خاطرنشان کرد: وزارت علوم در حال حاضر پنج همت از لحاظ تغذیه کمبود بودجه دارد و همچنین در زمینه جهش علمی اساتید با موانع جدی روبرو است.

وی افزود: امروزه دانشجویان معتقدند فعالیت اصلی بسیاری از رؤسای دانشگاه‌ها، سلف‌داری و مدیریت خوابگاه است و توانایی اقدام موثر آموزشی را ندارند.

وی تصریح کرد: وضعیت تخصیص بودجه به پارک‌های علم و فناوری در شرایط خوبی نیست و افزایش بودجه این پارک‌ها باید متناسب با عملکرد آن‌ها صورت گیرد.

دیگر خبرها

  • جشنواره محصولات بومی‌محلی استان گلستان برگزار می‌شود
  • هفت چالش مهم مرکز استان گلستان از زبان رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر گرگان
  • آخرین وضعیت بازار شیرخشک در کشور
  • کمبود اعتبار پنج همتی دانشگاه‌ها در تامین تغذیه دانشجویان
  • قزاقستان تخطی از سهمیه تولید در اوپک‌پلاس را جبران می‌کند
  • قزاقستان تخطی عرضه نفت خود را در ماه مارس جبران می‌کند
  • تجمع مردمی حمایت از عملیات غرور آفرین در استان گلستان
  • برگزاری تجمع مردمی برای حمایت از حمله تنبیهی سپاه درشهر‌های گلستان
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد
  • دولت سیزدهم برای جبران کمبود معلم، برنامه‌های ویژه‌ای دارد.