Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، روز گذشته فیلمی از برخورد یک مامور پلیس در جریان بازداشت فردی در مشهد در فضای مجازی منتشر شد که سر وصدای زیادی کرد. گفته می‌شود متهم فردی به نام «مهرداد سپهری» است که پس از دستگیری در پی خفگی ناشی از اسپری فلفل فوت کرده و پرونده علت فوت او در دستگاه قضایی در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما امروز در فضای مجازی فیلمی دست به دست می‌شد که دلایل بازداشت مهرداد سپهری را نشان می‌داد. در فیلم مذکور به چند فقره از جرم‌ها و خلاف‌هایی که این فرد در محله‌های مشهد مرتکب شده اشاره شده است.

شایان ذکر است انتشار صحنه برخورد پلیس با مهرداد سپهری از روز گذشته بازتاب زیادی در رسانه‌ها و فضای مجازی داشته است و شبکه‌های معاندی همچون بی بی سی فارسی به جهت‌گیری و غرض‌ورزی به آن پرداخته‌اند.

بیشتر بخوانید

قاتل جورج فلویدها کجا هستند؟!

در ادامه ویدئوی منتشر شده از ایجاد مزاحمت مهرداد سپهری برای مردم را مشاهده می‌کنید:

{$sepehr_media_12807194_400_300 انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مهرداد سپهری معتاد متجاهر مهرداد سپهری فضای مجازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۴۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 بازدید 7 حجت الاسلام پاکباز، کارشناس مذهبی صدا و سیما گفت: «کسی که احکامفضای مجازی⁩ را بلد نباشد و عدالت طلبی کند، می‌شود⁧ خوارج!» این بخش از اظهارات این روحانی که در فضای مجازی انعکاس وسیعی داشته را می‌بینید و می‌شنوید.

دیگر خبرها

  • اولین واکنش به تصاویر تکان‌دهنده سرهای بریده خر در مشهد
  • حمل گوشت خر در جاده نیشابور به مشهد / ماجرا چیست؟
  • آنهایی که این احکام را خوارج می‌شوند!
  • ببینید | حرف‌های جنجالی یک روحانی درباره فضای مجازی؛ این افراد خوارج هستند اگر...
  • ایجاد واحد واکنش سریع و رصد و پایش فضای مجازی با رویکرد پیشگیری از وقوع جرائم در دادگستری آذربایجان غربی 
  • دستگیری سه نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • دستگیری ۳ نفر در لرستان به جرم توهین به نظام و مقدسات
  • عوامل توهین کننده به نظام و مقدسات در بروجرد دستگیر شدند
  • ۴۱ متهم فضای مجازی اردستان به مراجع قضایی معرفی شدند
  • مجازات شاهزاده سرین چیست؟