Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-03-28@09:32:26 GMT

دستگاه قضا علیه کم کاری و اهمال مدیران

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۱۹۶

خبرگزاری میزان-رییس قوه قضاییه در اقدامی پیش دستانه دستورالعمل جدید «نحوه مقابله با ترک وظایف قانونی مدیران و کارمندان و پیشگیری از آن» را به دادستان‌های کشور ابلاغ کرد. بر این اساس دادستان‌های سراسر کشور این اختیار را دارند تا به منظور صیانت از حقوق عامه علیه مدیران و کارکنان متخلف تذکر و اخطار داده و یا تعقیب قضایی را دستوکار قراردهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

در همین زمینه: واکنش حقوق دانان به سند «امنیت قضایی» ابلاغی رییس قوه قضاییه

 

برچسب ها: قوه قضاییه دستورالعمل قضایی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: قوه قضاییه دستورالعمل قضایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد

دادستان عمومی و انقلاب گتوند از بازداشت عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، کامران رومیانی اظهار داشت: در یک مراسم عروسی در شهرستان گتوند بر اثر رسم غلط تیراندازی یک جوان به قتل رسید.

وی افزود: بر اساس گزارش اولیه، فردی که با سلاح شکاری تیراندازی کرده بود، عامل این حادثه تلخ بود که با پیگیری‌های قضایی و اقدام به موقع ضابطین قضایی، بازداشت و همچنین تالار عروسی محل وقوع جرم نیز پلمپ شد.

دادستان عمومی و انقلاب گتوند با تأکید بر جایگاه نظارت شیوخ، بزرگان، سادات و متنفذین بر عدم استفاده از سلاح‌ در مراسم‌ شادی و عزا، گفت: دستگاه قضایی با حاملان سلاح و کسانی که اقدام به تیراندازی در مراسم‌ مختلف می‌کنند و آسایش، جان و مال شهروندان را به خطر می‌اندازند، مماشاتی نخواهد کرد و اشد مجازات قانونی را برای آنان در نظر خواهد گرفت. 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خصوصی‌ها، کم‌کاری دو خودروساز بزرگ را جبران کردند...
  • برنامه مراسم شب‌های قدر در حرم مطهر امام خمینی (س)/ رییس قوه قضاییه و رییس‌جمهوری در شب‌های نوزدهم و بیست یکم در حرم امام سخنرانی می‌کنند
  • عامل تیراندازی و قتل در مراسم عروسی در گتوند بازداشت شد
  • پرونده بابک زنجانی در سال ۱۴۰۲ به سرانجام رسید
  • رییسی: تسهیل، تسریع و تکریم مردم، وظیفه همه مدیران کشور است
  • دادستان کل کشور: هنجارشکنی در جامعه قابل تحمل نیست
  • دادستان کل کشور: هنجارشکنی معدودی در جامعه قابل تحمل نیست
  • اژه ای: انسداد بستر‌ها و گلوگاه‌های فساد از اولویت‌های قوه قضاییه
  • پیگیری اجرای قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر در سال جاری
  • رییس جمهور: مشکلات با دستور حل نمی شود