Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-24@19:07:33 GMT

کاهش ۲۶ درصدی پروازهای فرودگاه مهرآباد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۲۲۶

آفتاب‌‌نیوز :

فرودگاه بین المللی مهرآباد اعلام کرد: در ۶ ماه اول سال ۹۹، در این فرودگاه با بیش از ۴۵ هزار و ۸۰۰ پرواز، ۴ میلیون و ۵۵۰ هزار مسافر جابجا شده‌اند.

بر اساس اعلام این فرودگاه، با توجه به شرایط ناشی از انتشار ویروس کرونا در ۶ ماه اول سال، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته، ۲۶ درصد کاهش در نشست و برخاست و ۲۸ درصد کاهش در جابجایی مسافر داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حوزه حمل بار نیز بیش از ۳۱ هزار تن بار در ۶ ماه اول سال در مهرآباد جابجا شده است که نسبت به مدت مشابه در سال گذشته ۲۱ درصد کاهش داشته‌ایم.

فرودگاه بین المللی مهرآباد همچنین از هموطنان خواست: با توجه به موج سوم فراگیری کرونا که از دو موج قبلی سهمگین‌تر بوده و روزانه جان هموطنان عزیزمان را می‌گیرد، به گونه‌ای برنامه‌ریزی کنند که فقط به سفرهای ضروری رفته و سفرهای تفریحی خود را به روزهای دیگر موکول کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

منبع: آفتاب

کلیدواژه: فرودگاه مهرآباد شرکت های هواپیمایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _دوشنبه سوم اردیبهشت_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 746267

دیگر خبرها

  • رشد ۲۶ درصدی ارزش صادرات از گمرکات سیستان و بلوچستان
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ ۵ اردیبهشت
  • برقراری پرواز عسلویه - شهرکرد و بالعکس
  • رشد ۳۵ درصدی بارگیری در راه‌آهن لرستان
  • افزایش ۳۱ درصدی تردد از مرز تمرچین
  • برنامه پروازهای فرودگاه بین المللی ارومیه در چهارم فروردین
  • پرواز‌های فرودگاه شیراز؛ سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری بزرگ ترین مانور طرح اضطراری فرودگاهی کشور در فرودگاه مهرآباد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول