Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@22:12:27 GMT

انهدام ۸ مقر داعش در کرکوک

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۳۷۲

نیرو‌های دستگاه‌های امنیتی و سازمان «الحشد الشعبی» عراق از انهدام هشت مقر گروه تروریستی داعش در استان کرکوک، عملیات گسترده علیه تروریست‌ها در استان دیالی و دستگیری سه سرکرده تروریست در استان الانبار این کشور خبر دادند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از ایرنا، تیپ ۲۷ سازمان الحشد الشعبی عراق امروز یکشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد: نیرو‌های ویژه الحشد الشعبی سه تروریست را در منطقه تحت مسئولیت خود در استان الانبار دستگیر کرده و به مراجع ذیربط تحویل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



انهدام هشت مقر تروریس‌ها در کرکوک

ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق نیز امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد: یک یگان مشترک از نیرو‌های پلیس فدرال و دستگاه اطلاعات استان کرکوک توانست هشت مقر تروریست‌ها در منطقه «الرشاد» در کوهستان «حمرین» را کشف کند.

در این بیانیه تصریح شده است مقر‌ها که منهدم شدند، حاوی بشکه‌های سوخت، مواد غذایی، چاشنی‌های انفجاری، مواد منفجره «C ۴»، تجهیزات لجستیکی و وسایل نقلیه موتوری بودند.

آغاز عملیات گسترده در استان دیالی

یک منبع امنیتی در استان دیالی عراق امروز نیز از آغاز عملیات گسترده‌ای از سه محور در شمال شرقی این استان خبر داد.

این منبع امنیتی تصریح کرد: یگان‌های لشکر پنجم با پشتیبانی هوانیروز ارتش عراق عملیات نظامی خود را از سه محور برای تعقیب عناصر داعش در ناحیه «زور شیخ بابا» در نزدیک منطقه جلولاء در ۷۰ کیلومتری شمال شرقی شهر بعقوبه آغاز کردند.

وی افزود: هدف از این عملیات، انهدام مقر‌های داعش، خنثی سازی بمب‌ها و تامین امنیت جاده‌ها و مزارع و باغ‌ها است.

با وجود عملیات مختلفی که نیرو‌های امنیتی عراق برای پاکسازی مناطق این کشور از وجود تروریست‌های داعش انجام می‌دهند، عناصر و هسته‌های پراکنده این گروه تروریستی هنوز در برخی مناطق استان‌های «دیاله، کرکوک، نینوا، صلاح الدین، الانبار و بغداد» فعال هستند.

عراق در سال ۲۰۱۷ میلادی پس از سه سال نبرد، پیروزی بر گروه تروریستی داعش را اعلام کرد. برچسب ها: داعش ، الحشد الشعبی ، تروریستی ، کرکوک ، الانبار

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: داعش الحشد الشعبی تروریستی کرکوک الانبار الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)

تعدادی از مردم عراق در حمایت از پاسخ ایران به اقدام تروریستی رژیم صهیونیستی به خیابان های بغداد آمدند و از این موضوع ابراز خرسندی کردند.

به گزارش ایسنا، در ادامه واکنش‌های مردمی به پاسخ ایران به اقدام تروریستی اخیر رژیم صهیونیستی در حمله به کنسولگری ایران در دمشق، تعدادی از مردم عراق با حضور خیابان‌ها نسبت به این موضوع ابراز خرسندی کردند.

در دست تعدادی از این افراد پرجم گروه های مقاومت عراق مشاهده می‌شد.

بر اساس این گزارش تعدادی از مردم لبنان نیز با حضور  در خیابان‌های بیروت، از  پاسخ ایران به حملات رژیم صهیونسیتی ابراز خرسندی کردند.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: همزمان با حمله ایران، فوج پهپادها از یمن هم به سمت اسرائیل به پرواز درآمد بیانیه وزارت خارجه: حملات ایران حق ذاتی دفاع مشروع است

دیگر خبرها

  • حمله به کلیسای آشوریان در سیدنی، اقدام تروریستی بود
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • روسیه: غرب در شناسایی طراحان اصلی حادثه مسکو همکاری کند
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه
  • تروریستی خواندن لشکر زینبیون به امنیت پاکستان آسیب می‌زند/ از لشکر زینبیون باید تقدیر کرد
  • استقبال عراقی ها از پاسخ ایران به اسرائیل (فیلم)
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریست صهیونیستی/ هشدار به دولت تروریستی آمریکا
  • انهدام اهداف نظامی مهم ارتش تروریستی صهیونیستی