Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-19@21:12:22 GMT

صدرنشینی سومقایت با گل علی قربانی

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۴۲۵

صدرنشینی سومقایت با گل علی قربانی

مهاجم ایرانی سومقایت آذربایجان در جریان برتری تیمش مقابل صاباح باکو گلزنی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب رقابت‌های هفته هفتم و پایانی دور اول لیگ برتر آذربایجان، تیم سومقایت در حالی که علی قربانی و آدام همتی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی در ترکیب ابتدایی داشت، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز با تیم صاباح باکو دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

علی قربانی که در ۶ مسابقه اخیرشان موفق به زدن پنج گل شده بود، در دقیقه ۲۷ بازی امروز سومقایت مقابل صاباح باکو نیز توانست گلزنی کند و تیمش را با نتیجه یک بر صفر پیش بیندازد.

در نیمه دوم صاباح باکو با یک گل به خودی کار را به تساوی کشید، اما در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده تیم سومقایت توانست گل دوم را بزند و به برتری ۲ بر یک خارج از خانه دست پیدا کند تا ۱۴ امتیازی شود و با یک امتیاز بیشتر نسبت به نفتچی باکو در صدر جدول لیگ برتر آذربایجان بایستد.

 

علی قربانی با گلی که امروز مقابل صاباح باکو به ثمر رساند، تعداد گل‌های این فصل خود را به عدد ۶ رساند تا به تنهایی در صدر جدول گلزنان لیگ برتر آذربایجان قرار بگیرد.

 

مهاجم سابق استقلال و سپاهان پس از انجام دو بازی برای تیم ملی آذربایجان در رقابت‌های لیگ ملت‌های اروپا، در دیدار اخیرشان نتوانسته بود به روند گلزنی‌هایش ادامه دهد که امروز دوباره این کار را انجام داد.

سومقاییت آذربایجان علی قربانی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سومقاییت آذربایجان علی قربانی علی قربانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی روسیه کاپ، تیم فوتبال اورنبورگ که محمد قربانی در آن عضویت دارد، از ساعت 17:30 امروز (به وقت ایران) در ورزشگاه گازوویک به مصاف تیم دینامو مسکو خواهد رفت.

محمد قربانی که پس از پیوستن به اورنبورگ در چهار مسابقه لیگ برتری حضور تعویضی داشته و در یک دیدار جام حذفی و یک بازی روسیه کاپ در ترکیب قرار گرفته، امروز هم جزو 11 نفر اصلی در جدال با دینامو مسکو است.

هافبک سابق سپاهان که در حضور ثابت مقابل اسپارتاک مسکو در جام حذفی روسیه موفق به گلزنی شده بود، امیدوار است امروز هم در رقابت‌های روسیه کاپ برابر دینامو مسکو عملکرد خوبی ارائه کند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

قربانی در شرایطی دوباره به ترکیب اورنبورگ برگشته و برای سومین بار این اتفاق را تجربه می‌کند که سپاهان، تیم سابق او نیز هم‌اکنون در حال انجام بازی معوقه لیگ برتر برابر ذوب‌آهن است.

تیم فوتبال اورنبورگ در دیدار هفته پانزدهم لیگ برتر روسیه در همین فصل با دو گل مقابل دینامو مسکو شکست خورد که امیدوار است امروز در بازی روسیه کاپ جبران کند و به برتری برسد.

دیگر خبرها

  • ارمنستان ۴ روستا را به جمهوری آذربایجان بازگرداند
  • ارمنستان ۴ روستای منطقه «قزاق» را به آذربایجان واگذار کرد
  • باج جدید پاشینیان به علی‌اف: ۴ روستای منطقه «قزاق» به آذربایجان واگذار شد
  • غرب واقعیت تعمیق دوستی باکو با مسکو و تهران را نمی بیند/ جمهوری آذربایجان هر روز به روسیه نزدیک تر می شود
  • تنش در روابط پاریس - باکو
  • قربانی همزمان با سپاهان بازی می‌کند
  • واکنش باکو به تهدید و فشارهای فرانسه
  • باکو: تهدید و فشارهای فرانسه نتیجه‌ای نخواهد داشت
  • فرانسه سفیر خود را از باکو فراخواند
  • فرانسه سفیر خود را از جمهوری آذربایجان فراخواند