Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوق ستاره پرتغالی یوونتوس در تلاش است تا خود را برای بازی با بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا آماده کند. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو به نقل از نشریه «توتو اسپورت» ایتالیا، نتیجه تست کرونای رونالدو، فوق ستاره پرتغالی یوونتوس همچنان مثبت است، ولی انتظار می‌رود نتیجه تست این ابرستاره تا سه شنبه منفی شود و این بازیکن بتواند مقابل رقیب سنتی‌اش مسی بار دیگر بازی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رونالدو همچنان با گذشت ۱۳ روز از ابتلایش به کرونا تستش مثبت است البته این ابرستاره در منزل شخصی خود تمریناتش را پیگیری می‌کند و هیچ علائمی از کرونا ندارد و وضعیت جسمانی‌اش عالی است.

رونالدو برای آخرین بار روز گذشته تست کرونا داد، ولی جوابش منفی بود. دیدار حساس یوونتوس با بارسلونا در لیگ قهرمانان آسیا چهارشنبه آینده برگزار می‌شود. طبق پروتکل‌های بهداشتی یوفا هر تیم برای حضور در این رقابت‌ها باید ۲۴ ساعت قبل جواب تست کرونای بازیکنانش را یوفا تحویل دهد.

به همین خاطر ۲۴ ساعت قبل از این بازی یعنی سه شنبه آینده رونالدو برای آخرین بار تست کرونا می‌دهد و امیدوار است تا این تست او منفی شود تا در دیدار حساس یوونتوس با بارسلونا حضور پیدا کند و بار دیگر مقابل مسی رقیب سنتی‌اش قرار بگیرد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: رونالدو بازیکن یوونتوس بارسلونا تست کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۴۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد

نخستین جلسه هیئت‌رئیسه قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) در سال ۱۴۰۳ به میزبانی فرمانداری شیراز برگزار و در این جلسه ضمن بررسی آخرین وضعیت سند محرومیت‌زدایی بر همگرایی و اهتمام برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار تأکید شد.

فرماندار شیراز در این جلسه که راهبرد محرومیت‌زدایی از سطح این شهرستان را موردبررسی قرار می‌داد، اظهار کرد: باید برای رفع محرومیت از محلات این شهرستان اهتمام شود، ضمن اینکه مطابق سند تکلیف هر دستگاه مشخص باشد.

لطف‌الله شیبانی که به‌عنوان رئیس قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) شیراز سخن می‌گفت، بر نقش هر دستگاه در رفع محرومیت تأکید و بیان کرد: رویکرد محرومیت‌زدایی باید اساس کار دستگاه‌ها باشد و این مهم در اولویت قرار گیرد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این جلسه با بیان اینکه اعتبارات هر دستگاه در این سند باید مشخص باشد، اظهار کرد: محرومیت‌زدایی تنها وظیفه شهرداری نیست و همه دستگاه‌ها باید ورود کنند.

سید ابراهیم حسینی بر اساس اختیارات قانونی شورا خواستار پای‌کار آمدن همه دستگاه‌های اجرایی دخیل در امر محرومیت‌زدایی شد.

شهردار کلان‌شهر شیراز نیز که در این جلسه از اهتمام شورای اسلامی شهر و شهرداری کلان‌شهر در دوره ششم مدیریت شهری بر رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار سخن می‌گفت، به اختصاص ۳ درصد از بودجه سالانه عمرانی در این راستا اشاره و بیان کرد: باید سند محرومیت‌زدایی ۴۰ محله به‌عنوان سندی هدف برای دیگر محلات کم برخوردار قرار گیرد.

 محمدحسن اسدی که همگرایی و اهتمام همه دستگاه‌ها در رفع محرومیت را مورد تأکید قرار می‌داد، بر همگرایی و استفاده از همه منابع برای انجام این مهم تاگید کرد.

او همچنین سال ۱۴۰۳ را با توجه به همدلی و همکاری بین مسؤولین سالی طلایی برای خدمت‌رسانی و به‌ویژه محرومیت‌زدایی دانست.

این مقام ارشد مدیریت شهری شیراز همچنین از اختصاص اعتبار ۶۰۰ میلیارد تومانی در بودجه سال جاری برای محرومیت‌زدایی که معادل یک‌سوم بودجه امسال شهرداری شیراز خبر داد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمدبن موسی (ع) نیز که از تلاش برای رفع محرومیت از چهره نقاط کم‌برخوردار شهرستان شیراز سخن می‌گفت، بر سیاست‌گذاری و تهیه شناسنامه برای پروژه‌ها و محلات و فعالیت همه دستگاه‌ها تأکید کرد.

مجید علی‌پور که به‌عنوان دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی و صیانت از سومین حرم اهل‌بیت (ع) سخن می‌گفت، عنوان کرد: در این جلسه هیئت‌رئیسه باید سیاست‌های کلیدی مشخص و سند تدوین شود.

او بیان کرد: باید بر مبنای این سند نیاز‌ها احصا و عزمی جدی در این راستا شکل گیرد.

جانشین فرماندهی سپاه فجر در قرارگاه حضرت احمد بن موسی (ع) همچنین گفت: محرومیت‌زدایی در دوره فعلی شورای شهر به ادبیاتی رایج تبدیل‌شده و قابل‌تقدیر است.

رئیس کمیته محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز نیز بر انجام وظایف هر دستگاه و همچنین تعیین اعتبارات آنها تأکید کرد.

سیده مریم حسینی با اشاره به اقدامات محرومیت‌زدایی شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز در ۱۵۲ محله تصریح کرد: اقدامات ارزنده‌ای در سطح محلات کم برخوردار در مناطق مختلف روی‌داده است که باید در این گام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی نیز با همگرایی پای‌کار آیند.

محمدعلی راضی معاون شهردار شیراز نیز در این جلسه به تشریح سند ۱۵۲ محله در دو مرحله ۴۰ و ۱۱۲ محله و همچنین وظایف ۱۸ دستگاه در قرارگاه پرداخت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • کریستیانو رونالدو پیروز نبرد حقوقی با یوونتوس؛ غرامت 19.5 میلیون یورویی برای ستاره پرتغالی
  • پیروزی رونالدو در دادگاه: یووه محکم به پرداخت جریمه
  • سوم اردیبهشت تکلیف واگذاری استقلال و پرسپولیس مشخص می‌شود
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • ناامیدی یوونتوس؛ قرارداد ماتیا زاکانی با لاتزیو تمدید می‌شود
  • اهتمام و همگرایی برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار شیراز/ اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • اعتبار و تکلیف هر دستگاه در سند محرومیت‌زدایی مشخص باشد
  • تکلیف بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ تا اواسط اردیبهشت‌ مشخص می‌شود