Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-03-29@12:59:54 GMT

افزایش تلفاتِ سیلاب‌های ویتنام

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۴۴۶

شمار جان‌باختگان سیل و حوادث مرتبط با آن در چند هفته اخیر در ویتنام به ۱۳۰ نفر افزایش یافته است. ناطقان: سازمان مقابله با حوادث غیرمترقبه ویتنام اعلام کرد: شمار قربانیان بارندگی‌های شدید موسمی که منجر به جاری شدن سیل و رانش زمین در استان‌های کوانگ، توا تین-هوئه و کوانگ نام شده‌است تاکنون به ۱۳۰ تن افزایش یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



همچنین در حوادث مرتبط با سیل  ۱۸ نفر مفقود شده‌اند که عملیات جستجو و نجات آنها همچنان ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری آناتولی، حدود ۱۵۰۰ هکتار شالیزار و حدود ۸۰۰۰ هکتار زمین زراعی زیر آب مانده و حدود ۹۳۵ هزار راس دام و طیور نیز تلف شده‌اند.

گزارش‌ها حاکیست همه ساله صدها نفر در ویتنام در جنوب شرق آسیا بر اثر بارش‌های سیل آسا جان خود را از دست می‌دهند. منبع: ایسنا برچسب ها: افزاشی تلفات ، سیلاب ها ، ویتنام

منبع: ناطقان

کلیدواژه: سیلاب ها ویتنام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر

 

بین الملل تابناک: جنگ غزه در شرایطی وارد صد و هفتاد و سومین روز خود شده است که پس از پایان توافق آتش بس بین حماس و اسرائیل، حملات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه آغاز گشته و همچنان ادامه دارد و دورنمای مشخصی برای پایان جنگ وجود ندارد.

 

 افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر

 وزارت بهداشت غزه امروز (چهارشنبه) تازه‌ترین آمار شهدا و مجروحان‌ فلسطینی در نتیجه تجاوزات رژیم صهیونیستی را منتشر کرد.

 وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۸ مورد کشتار توسط رژیم صهیونیستی در نوار غزه انجام شد که در نتیجه آن ۷۶ نفر شهید و ۱۰۲ نفر دیگر مجروح شدند.

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد که از آغاز جنایت‌های رژیم صهیونیستی در نوار غزه در هفتم اکتبر گذشته تاکنون ۳۲هزار و ۴۹۰ فلسطینی شهید و ۷۴ هزار و ۸۸۹ نفر دیگر مجروح شدند.

منابع خبری امروز نیز گزارش دادند که رژیم اشغالگر صهیونیستی مناطق مختلف غزه را بمباران و تنها در استان رفح ۱۱ فلسطینی به شهادت رسیدند.

 

 

 

 

 

دیگر خبرها

  • ضربه مهلک جدید به نظامیان صهیونیست در غزه
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری، راه‌حل فنی و علمی مبارزه با خشکسالی است
  • شمار اتوبوس‌های کلانشهر کرج افزایش پیدا می‌کند
  • سالانه ۲۰ میلیون متر مکعب سیلاب در استان سمنان مهار می‌شود
  •  افزایش شمار شهدای غزه به ۳۲هزار و ۴۹۰ نفر
  • شمار زخمی‌های حمله تروریستی به حومه مسکو به ۳۶۰ نفر افزایش یافت
  • افزایش شمار شهدای نوار غزه به ۳۲ هزار و ۴۹۰ تن
  • برقراری حدود ۶۴ هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ / فوت ۲۱ نفر در حوادث ترافیکی
  • چشمه علی در شهرری تمدنی مهم از پایان عصر نوسنگی
  • مصدومیت ۷۸۵ نفر در حوادث ترافیکی طرح نوروزی در آذربایجان‌غربی