Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-16@09:23:59 GMT

برای امنیت مردم با هیچ کس تعارفی نداریم

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۵۹۰

برای امنیت مردم با هیچ کس تعارفی نداریم

به گزارش صدای ایران به نقل از سپاه نیوز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بازدید از مناطق مرزی جمهوری اسلامی ایران در مجاورت محل درگیری دو کشور آذربایجان و ارمنستان اظهار داشت: از ابتدای درگیری‌ها توسط مسئولین مرزبانی جمهوری اسلامی ایران به طرف‌های درگیر اخطار داده شده بود که هر گونه اقدامی که مخل امنیت و آرامش مردم منطقه باشد مورد پذیرش ما نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سردار پاکپور در این بازدید بر اهمیت تقویت تمهیدات دفاعی امنیتی متناسب با وضعیت مناطق پیرامونی و حضور یگان‌های جدید نیروی زمینی سپاه در مناطق مرزی مجاور محل درگیری‌های اخیر تاکید کرد و افزود: این حضور حاوی دو پیام است، نخستین پیام برای مردم عزیز کشورمان است که احساس کنند ما با قوت شرایط منطقه را رصد کرده و متناسب با آن اقدامات لازم را دستور کار خود قرار می‌دهیم و پیام دوم به کشورهای منطقه است که برای تمامیت مرزی آنها احترام قائل بوده و تغییری در ژئوپولتیک مرزها را نمی‌پذیریم و این موضوع خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است.

وی افزود: بدیهی است حضور یگان‌های نیروی زمینی سپاه که از روزهای اخیر آغاز شده است، عنداللزوم ارتقا پیدا خواهد کرد.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: سردار پاکپور امنیت مردم کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد موحدی دادستان کل کشور در پیامی از اقدام غیورانه و شجاعانه نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عملیات موفق وعده صادق علیه مواضع رژیم صهیونیستی کودک‌کش قدردانی کرد.

متن این پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتظارها شب گذشته به سر آمد و هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی برای چندمین مرتبه در ماه‌های اخیر با حمله گسترده پهپادی و موشکی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه در عملیات وعده صادق عزیز فرو ریخت.

اقدام تروریستی رژیم غاصب اسرائیل در بمباران کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در دمشق و به شهادت رسانیدن سردار زاهدی و جمعی از هم‌رزمانش، تجاوز آشکار آن رژیم جنایتکار به خاک وطنمان بود و موضوعی نبود که به سادگی بتوان از کنارش گذشت و تنبیه متجاوز که وعده صادق رهبر مقتدر و حکیم انقلاب اسلامی بود، با عملیات موفقیت‌آمیز و هوشمندانه موشکی و پهپادی سپاه پاسداران محقق شد و چه زیبا دل یاران و دوستان امت حزب الله را شاد کرد و استکبار جهانی را به حاشیه برد.

جمهوری اسلامی ایران همواره به دنبال صلح و ثبات در منطقه است، اما به هیچ عنوان اجازه دست درازی به خاک کشور را به دشمنان ملت نمی‌دهد. این حمله تاریخی که در نوع خود در جهان بی نظیر است تنها بخشی از موج خشم و نفرت آزادی‌خواهان از رژیم متجاوز صهیونیستی است و پیام روشنی برای آن رژیم اشغالگر و حامیانش دارد؛ اینکه ایران اسلامی امروز سرافرازانه با تمام قوا در برابر دشمنان خود ایستاده و هر رژیم نامشروعی بخواهد فکر ماجراجویی در سر بپروراند، پاسخی کوبنده و پشیمان کننده‌تر در انتظارش است.

بی تردید نه تنها ملت بزرگ ایران، بلکه تمام آزادی خواهان جهان و مردم مظلوم فلسطین به ویژه مردم داغ دیده غزه، این شجاعت رزمندگان غیور سپاه را ارج می‌نهند و جبهه مقاومت با بشارت این پیروزی عظیم امیدوارانه‌تر مسیر خود را تا آزادی قدس شریف طی می‌کنند.

اینجانب همسو با مردم و در کنار سایر مسؤولان از اقدامات دلاورمردان سپاه قدردانی نموده و از خداوند متعال آرزوی پیروزی‌های آتی در مقابله با جبهه کفر و نفاق را برای آن شجاعان ذیل الطاف الهی و حرکت در مسیر مهدوی با پیروی از منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه‌ای (عزیز) خواستارم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور جمعی از فرماندهان ارتش در نشست علنی مجلس
  • تجدید میثاق فرماندهان و کارکنان ارتش با آرمان‌های امام خمینی (ره)
  • ایران در خطوط قرمز خود با هیچکس تعارفی ندارد
  • تبریک روز ارتش و نیروی زمینی ۱۴۰۳ + متن ادبی، پیام و عکس
  • پیام امیر سرلشکر موسوی به مناسبت روز ارتش
  • فرمانده کل ارتش یک پیام صادر کرد+ جزئیات
  • حمله موشکی به اسراییل، بشارتی برای آزادی قدس
  • مقتدایی: حملات موشکی سپاه یک پاسخ تنبیهی به رژیم متجاوز صهیونیستی بود/ آمریکایی‌ها نیز پیام ایران را کاملا دریافت کردند + فیلم
  • جمهوری اسلامی ایران بر سر حفظ خطوط قرمز خود هیچ تعارفی ندارد
  • جمهوری اسلامی ایران بر سر حفظ خطوط قرمزش هیچ تعارفی ندارد