Web Analytics Made Easy - Statcounter

منابع یمنی از حمله پهپادی به پایگاه ملک خالد عربستان در استان خمیس مشیط خبر دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه المسیره، یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن گفت یگان پهپادی ارتش و کمیته های مردمی، پایگاه هوایی ملک خالد عربستان را هدف قرار داد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال تلگرامی تسنیم بخوانید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

(کلیک کنید)

به گفته یحیی سریع، در این عملیات پهپادی، آشیانه های جنگنده های رژیم متجاوز سعودی در این پایگاه مهم هدف قرار گرفت. حمله پهپادی به اهداف مورد نظر به دقت انجام شد.

جدیدترین خبرها و تحلیل‌های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی تسنیم بخوانید. (کلیک کنید)

پیش از این هم یگان پهپادی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن، تاسیسات نظامی مهم عربستان در فرودگاه های جازان و ابها و پایگاه خمیس مشیط را هدف قرار داده بود.

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل

حزب الله لبنان ساعتی بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی از حملات پهپادی به مقرهای تیپ گولانی و ایگوز ارتش اسرائیل خبر داد. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، حزب الله لبنان بعد از فعال شدن آژیرهای هشدار و پدافند رژیم اسرائیل در شمال غرب فلسطین اشغالی اعلام کرد که با پهپادهای فریب‌کار و تهاجمی مقرهای تیپ گولانی و تیپ ایگوز ارتش رژیم اسرائیل را در پادگان «شراغا» واقع  در شمال شهر عکّای اشغالی هدف قرار داده است.

در بیانیه حزب الله لبنان آمده است : مقاومت اسلامی در حمایت از مردم ثابت قدم فلسطین در نوار غزه و در حمایت از مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها و در پاسخ به تجاوزات اسرائیل به شهرک «عدلون» در جنوب لبنان و ترور یکی از برادران مجاهد، ساعت 13:40 روز سه شنبه 23-04-‌‏2024 در یک حمله هوایی ترکیبی با پهپادهای عملیاتی و هجومی، مقر تیپ گولانی و مقر واحد 621 ایگوز در پادگان شراغا در شمال شهر اشغالی عکا را هدف قرار دادند و پهپادها مستقیما به هدف اصابت کرده است.

حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیام های حمله به پایگاه های آمریکا در شرق سوریه
  • حمله پهپادی حزب الله به ۲ پایگاه نظامی ارتش اسرائیل
  • حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در عمق خاک لبنان
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی عین‌الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به نظامیان آمریکایی در پایگاه «عین الاسد» عراق
  • حمله پهپادی به عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد
  • حمله پهپادی به پایگاه نظامی «عین الاسد»
  • حمله پهپادی به پایگاه عین‌الاسد عراق