Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محدودیت‌های کرونایی در شهرستان‌های خوانسار، سمیرم، شاهین شهر و میمه، گلپایگان و نجف آباد اجرا می‌شود.

مشاغل گروه دوم شامل پاساژ‌ها و مراکز خرید و مال‌های فروش غیر مواد غذایی، تمرین و انجام مسابقه‌های ورزشی، مراکز متبرکه و زیارتگاه‌ها، مساجد و مصلی‌ها، قنادی یا شیرینی فروشی، آب میوه و بستنی فروشی، مراکز تهیه و طبخ غذا با پذیرش مشتری، آرایشگاه مردانه، بازار فروش خودرو، مراکز شماره گذاری اتومبیل، فرش و موکت فروشی، اسباب بازی فروشی، فروش لوازم خانگی، خدمات چاپ دیجیتال، تزیینات داخلی ساختمان، کادویی فروشی، عمده فروشی و خرده فروشی پوشاک، پارچه فروشی، آتلیه و عکاسی، مشاور املاک، پرده سرا، فروش مبلمان، فروش کیف و کفش، فروش نوشت افزار، خیاطی، خرازی، فروشگاه لوازم آرایشی و بهداشتی، شیرینی پزی، خشکبار و آجیل فروشی می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مشاغل گروه سوم شامل دانشگاه‌ها، مدارس، حوزه‌های علمیه، آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای و زبان‌سرا‌ها و سایر آموزشگاه‌ها و کتابخانه‌ها، مهد‌های کودک، استخر‌های سرپوشیده، سینما و تئاتر و مراکز مشابه، موزه و باغ موزه، تالار‌های پذیرایی، آرایشگاه‌های زنانه و سالن‌های زیبایی است.

گروه چهارم نیز شامل شامل برگزاری مراسم اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها، باشگاه‌های ورزشی برای ورزش‌های پر برخورد از جمله کشتی و کاراته و جودو، مدارس شبانه روزی، کافه، قهوه خانه و چای خانه با عرضه مواد دخانی، باغ وحش و شهربازی‌ها و مراکز تفریحی آبی هستند.

محدودیت‌های کروناییِ مشاغل گروه ۲، ۳ و ۴ از فردا در ۴۳ شهرستان کشور اعمال می‌شود.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: محدودیت های کرونایی شهرستان های استان اصفهان مشاغل پرخطر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۶۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، دکتر پژمان بختیاری نیا بیان کرد: در طی این مدت از ۲۲۲ مورد اسهال، نمونه تهیه و از نظر التور در آزمایشگاه مرکز بهداشت بررسی شدند.

وی افزود: همچنین از ۳۲۲ مورد مشکوک به مالاریا نمونه خون تهیه شد که یک مورد آن مثبت بوده و تحت درمان قرار گرفت.

بختیاری نیا ادامه داد: در طی این مدت یک مورد فلج شل (ناگهانی) نیز شناسایی و مراقبت‌های لازم از جمله نمونه برداری و ارسال نمونه به آزمایشگاه مرجع کشوری و بررسی موارد تماس انجام گرفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اضافه کرد: در تعطیلات نوروز ۳۸۳ نفر مورد جدید حیوان گزیدگی به مرکز درمان پیشگیری هاری مراجعه کردند و در مجموع ۸۳۱ دُز واکسن هاری تزریق شد.

وی با اشاره به شناسایی و کنترل ۲ مورد طغیان بیماری‌های آب و غذا گفت: طی این مدت ۲۲۳ بازدید از واحد‌های زنجیره سرد و مراکز ارائه دهنده خدمات مراقبتی و واکسیناسیون صورت گرفت همچنین در پایگاه‌های مراقبت مرزی نیز بیش از پنج هزار نفر از مسافرین غربالگری سندرومیک شدند.

بختیاری نیا در خصوص رسیدگی به مادران باردار اظهار کرد: پیگیری وضعیت مادران باردار تا ۴۲ روز پس از زایمان، ۲۰ مورد مادر باردار معرفی شده از سامانه ۴۰۳۰ و انتقال و نجات جان مادر باردار در شرایط جوی نامناسب از روستای شیخ مهدی زندی‌ها از توابع شهرستان دزپارت از جمله این اقدامات است.

طرح سلامت نوروزی از ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۵ فروردین ماه ۱۴۰۳ در خوزستان ادامه دارد و ایستگاه‌های سلامت در چندین مبادی ورودی استان مستقر هستند و اکیپ‌های بهداشتی بر مراکز تهیه، توزیع و فروش مواد غذایی (از قبیل رستوران، قنادی، شیرینی فروشی و اغذیه فروشی) و اماکن عمومی (از قبیل فرودگاه، پایانه مسافربری، بازار، پاساژها، مراکز و اماکن اقامتی، تفریحی و مساجد) و رستوران‌های در مسیر راه‌ها، نظارت دارند.

دیگر خبرها

  • حراج‌های خرده فروشی اموال تملیکی از ۱۴ فروردین برگزار می‌شود
  • لزوم حفظ حرمت ماه مبارک رمضان
  • برگزاری چهارمین نوروزگاه شهرستان لنجان در باغ موزه چهلستون
  • حرمت ماه مبارک رمضان باید حفظ شود/ با روزه‌خواری در ملاء عام برخورد می‌شود
  • تداوم اجرای طرح سلامت نوروزی در خوزستان
  • وضعیت وخیم ترافیکی در آزادراه تهران - شمال؛ محدودیت اعمال شد
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اعمال محدودیت تردد در بزرگراه شهید باقری برای ۵ روز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محور‌های شمالی البرز
  • اعمال محدودیت ترافیکی در محورهای شمالی البرز