Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-28@09:59:41 GMT

کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۶۵۳

کشف ۵۰ قبضه اسلحه قاچاق در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام باند قاچاقچیان اسلحه و کشف ۵۰ قبضه سلاح شکاری از آنان خبر داد.

سردار "علی اکبر جاویدان" در این خصوص اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اینکه قاچاقچیان اسلحه با ورود اسلحه از مرزهای غربی قصد دارند با یک دستگاه خودرو آن را به "کرمانشاه" منتقل کنند، رسیدگی فوری به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه اعضای این باند اقدامات مجرمانه خود را در فضای مجازی نیز نشر می دادند، ادامه داد: پلیس امنیت عمومی استان با شناسایی مسیر حرکتی خودروی پژو 405 متعلق به حمل کنندگان سلاح، نسبت به برپایی ایستگاه بازرسی موقت اقدام و ماموران نیز در محل های مناسب مستقر شدند.

جاویدان افزود: راننده خودروی حامل اسلحه های قاچاق به محض مشاهده ایستگاه بازرسی و پس از صدور فرمان ایست پلیس، مسیر خود را تغییر داد، اما پس از مدتی تعقیب و گریز و واژگونی خودرویش در ابتدای شهر "کرمانشاه" مجبور به توقف شد. 

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه در ادامه و با اشاره به دستگیری دو نفر از اعضای باند قاچاق اسلحه گفت: در بازرسی های انجام شده 50 قبضه سلاح شکاری کشف شد. 

وی با اشاره به اینکه متهمان دستگیر شده در بازجویی ها عنوان کردند فرد دیگری نیز جزو باند آنهاست، از شناسایی این فرد و تلاش برای دستگیری وی خبر داد. 

 جاویدان در پایان از اهتمام پلیس برای برخورد با هرگونه ناامنی خبر داد و گفت: افرادی که با وارد کردن سلاح و دیگر محموله های غیرمجاز قصد ایجاد ناامنی در جامعه را دارند، با برخورد قاطعانه پلیس روبرو و مجازات سختی در انتظارشان خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرمانشاه کشف اسلحه نیروی انتظامی استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف البسه قاچاق در کامیاران

 سردار علی آزادی بیان کرد: مأموران پلیس آگاهی کامیاران، هنگام کنترل خودرو‌های عبوری در ایستگاه بازرسی شهید میرجلیلی یک دستگاه کامیون FH حامل بار قاچاق را شناسایی کردند.

 فرمانده انتظامی کردستان افزود: مأموران پلیس آگاهی کامیاران با هماهنگی با مراجع قضائی خودرو مورد نظر را متوقف و در بازرسی از آن مقدار ۱۰ تن و ۶۹۰ کیلوگرم البسه تاناکورا قاچاق کشف کردند.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش کالای قاچاق کشف شده را ۱۶ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: در این رابطه یک نفر دستگیر و به همراه پرونده در اختیار مراجع قضائی قرار گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان کردستان سنندج

دیگر خبرها

  • «قانون مجازات قاچاق اسلحه» در مجلس یازدهم اصلاح می‌شود؟
  • کشف یک قبضه سلاح کلت کمری از منزلی در پردیس
  • ۴۶۳ کیلو ۱۰۰ گرم مواد افیونی در سیستان و بلوچستان کشف شد
  • اجرای طرح امنیت محله محور پلیس در شهرهای لرستان
  • ۸۷ قبضه سلاح در لرستان کشف و ضبط شد
  • اراذل و اوباش مخل نظم و امنیت اجتماعی در کرمانشاه دستگیر شدند
  • کشف البسه قاچاق در کامیاران
  • دستگیری سارقان مسلح حرفه‌ای قبل از اقدام به سرقت
  • کشف بیش از ۱۰ تن البسه تاناکورا قاچاق در کامیاران
  • سلاح‌های گرم، عامل اصلی مرگ کودکان آمریکایی است