Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-20@02:56:34 GMT

توخل: کین ورزیده است و به PSG قدرت می دهد

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۵۷۲۳

توخل: کین ورزیده است و به PSG قدرت می دهد

میزه کین ستاره ایتالیایی پی اس جی شب گذشته در بازی مقابل دیژون خوش درخشید.

به گزارش "ورزش سه"، پاری‌سن‌ژرمن شب گذشته در هفته هشتم لوشامپیونا موفق شد میهمانش دیژون را با نتیجه 4-0 شکست دهد و به صدر جدول لوشامپیونه صعود کند.

 

 

 

 

در این بازی دو گل نخست PSG‌ را مویسه کین در دقایق 3 و 23 به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او که در ابتدای ماه جاری از اورتون به صورت قرضی به پاری‌سن‌ژرمن منتقل شد شروع چندان جالبی نداشت و هفته پیش هم در شکست خانگی مقابل منچستریونایتد در لیگ قهرمانان کار خاصی انجام نداد؛ با این حال این هفته با نمایشی که در سومین بازی‌اش برای پاریسی‌ها داشت، سرمربی‌ خود توماس توخل را امیدوار کرد. 

 

توخل گفت:« کین به بازی ما قدرت و انسجام می‌دهد. او با قدرت بدنی بالایی که دارد سبب می‌شود کیفیت بازی‌مان بالاتر برود. کین بازیکنی ورزیده است. خوشحالم که او مقابل تیم نیم و این بار مقابل تیم دیژون توانست قابلیت‌هایش را نشان دهد.

 

 

 

 

در بازی مقابل منچستریونایتد کار برای او سخت‌تر بود و خب این هم طبیعی بود چرا که سطح آن بازی با بازی‌های لیگ کاملاً متفاوت بود. کین نشان داد که برای بازی مقابل تیم‌هایی در سطح نیم و دیژون می‌تواند به ما کمک کند. فعلا نباید انتظارات‌مان را بیش از اندازه از او بالا ببریم. او در اورتون خیلی فرصت بازی نداشت و اینجا باید به پیشرفتش ادامه دهد.»

 

کین در دقیقه 73 جای خودش را به کیلیان امباپه داد، کسی که دو گل بعدی پاری‌سن‌ژرمن را زد. در این بازی همچنین نیمار دو پاس گل داد و آمار خود را مقابل تیم دیژو ارتقا داد.

بازی بعدی پاری‌سن‌ژرمن مقابل تیم استانبول باشاک شهیر در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا است و شنبه هفته بعد هم در لوشامپیونه به مصاف تیم نانت خواهد رفت.

یوونتوس توماس توخل (سرمربی) پاری سن ژرمن مویس کین

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: یوونتوس توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن مویس کین پاری سن ژرمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم

شب گذشته و پس از پیروزی بزرگ پاری سن ژرمن در خانه بارسلونا و راهیابی این تیم به جمع 4 تیم برتر لیگ قهرمانان اروپا در فصل جاری، بازیکنان تیم فرانسوی به سمت جایگاه تماشاگران خودی در ورزشگاه رفته و از آنان تشکر کردند.

دانلود (5.5MB)

دیگر خبرها

  • کنایه باشگاه پاری سن ژرمن به برد مقابل بارسلونا؛ قاب عکس بازی در کنار تابلوی منا لیزا! / فیلم
  • پیروزی 4 بر 1 پاری سن ژرمن مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان / به روایت کارتون
  • عذرخواهی آرائوخو از هواداران بارسلونا: فوتبال سیلی سختی به من زد / عکس
  • عملکرد ضعیف رونالد آرائوخو مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • معنی حرکت دست آرائوخو پس از اخراج مقابل پاری سن ژرمن چیست؟
  • پاری سن ژرمن داغ دل بارسلونا را تازه کرد؛ روز به خیر! / عکس
  • واکنش امباپه به پیروزی مقابل بارسلونا و آینده حرفه‌ای‌اش
  • تشکر بازیکنان پاری سن ژرمن از هواداران خود در ورزشگاه پس از پیروزی مقابل بارسلونا در اسپانیا / فیلم
  • وضعیت هواداران بارسلونا بر روی سکوها پس از شکست این تیم مقابل پاری سن ژرمن / فیلم
  • پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا را حذف کرد؛ پایان تلخ اتلتیکو