Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاپور رضایی، رئیس اتاق اصناف استان اردبیل در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، اظهار داشت: باتوجه به رویکرد مراقبتی و حفاظتی در رابطه با همه‌گیری کرونا در سطح استان از ابتدای شیوع این بیماری تا به اکنون با همکاری بهداشت استان بازدید‌های روزانه از اصناف، اماکن و مجتمع‌های پذیرایی صورت می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به پلمب ۱۰۳ مورد تالار، اصناف و کسبه، مجتمع‌های پذیرایی و خدماتی افزود: هم‌اکنون نیز با مشارکت تیم بازرسی اتاق اصناف و بهداشت روزانه به طور میانگین ۲۰ تا ۲۵ مورد بازدید از اصناف انجام می‌شود.

رئیس اتاق اصناف استان اردبیل تصریح کرد: تمامی اماکن و تالارهای پذیرایی موظف به پذیرش با ظرفیت حداکثر ۳۰ درصد هستند که با متخلفان به شدت برخورد می‌شود.

به گفته رضایی هم‌استانی‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف جمعی و فردی در رابطه با اصناف، تالارهای پذیرایی و اماکن و مجتمع‌های خدماتی مراتب را به اتاق اصناف یا اداره بهداشت استان گزارش دهند.

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا تالار عروسی اتاق اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۸۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: مطب یک پزشک در شهرستان کوهدشت به علت تخلفات پزشکی پلمب و فرد متخلف ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جریمه شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از لرستان، علیرضا لطفی اظهار کرد: شعبه اول بدوی تعزیرات حکومتی کوهدشت پرونده پزشک متخصص ارتوپدی برای دریافت وجه اضافی از بیماران در جمع به ارزش ۴۸۰ میلیون ریال رسیدگی کرد.

وی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده و استعلام از معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی متهم را برای مرتبه دوم علاوه بر لغو پروانه به پرداخت ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان گفت: بازرسان ویژه دانشگاه علوم پزشکی لرستان گزارش تخلف دریافت وجه اضافی را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کرد.

کد خبر 745526

دیگر خبرها

  • ۵ واحد صنفی متخلف در مشهد پلمب شد
  • پلمب ۵ واحد متخلف صنفی در مشهد
  • پلمب پنج واحد صنفی متخلف در مشهد
  • پلمب یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان
  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • پلمب مطب یک پزشک در کوهدشت/ پزشک متخلف ۱۱ میلیارد ریال جریمه شد
  • پلمب اماکن غیرمجاز درمانی در اردبیل
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب اماکن غیرمجاز دندانپزشکی و ماساژدرمانی در اردبیل