Web Analytics Made Easy - Statcounter

بارسلونا چند هفته نمی‌تواند از فیلیپ کوتینیو در میادین بهره ببرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از آس، یک روز پس از شکست ۳ بر یک بارسلونا مقابل رئال مادرید، آسیب دیدگی فیلیپ کوتینیو تایید شد. تست‌های پزشکی نشان داد که هافبک برزیلی دچار پارگی عضلانی از پای چپ شده است. مطابق معمول باشگاه کاتالانی مدت دوران نقاهت این بازیکن را اعلام نکرد، اما بر اساس منابع آگاه سایت آس، در پیش‌بینی اولیه کوتینیو سه هفته از میادین دور خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اگر این اتفاق بیفتد بازیکن بارسلونا حداقل چهار بازی را از دست خواهد داد. او نمی‌تواند برابر یوونتوس، آلاوس، دیناموکیف و رئال بتیس بازی کند. پس از دیدار آخر فیفا دی است و کوتینیو در این مدت کاملا بهبود خواهد یافت. او می‌تواند برای دیدار با اتلتیکومادرید در بیست و یکم نوامبر آماده باشد.

هافبک برزیلی شروع خوبی در فصل جدید داشت و یکی از مهره‌های کلیدی در بازی تهاجمی تیمش محسوب می‌شد. اکنون رونالد کومان دو بازیکن مهم خود را در دیدار حساس مقابل یوونتوس در اختیار نخواهد داشت. جرارد پیکه هم به دلیل محرومیت نمی‌تواند بارسا را در این دیدار همراهی کند. مدافع اسپانیایی در بازی نخست آبی اناری‌ها در لیگ قهرمانان اروپا اخراج شد. لینک کوتاه: asriran.com/0039sr

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بارسلونا مسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور

سپاهان و تراکتور در تاریخ 15 فروردین بازی معوقه خود را برگزار می کنند

طرفداری | تیم فوتبال سپاهان در حالی خود را برای دیدار حساس با تراکتور در تبریز آماده می‌کند که با غیبت و مصدومیت چند بازیکن کلیدی روبرو است.

محمدجواد حسین‌نژاد، هافبک جوان سپاهان که در بازی با استقلال از ناحیه زانو مصدوم شده بود، هنوز به تمرینات گروهی اضافه نشده و به احتمال زیاد در بازی با تراکتور غایب خواهد بود. آریا یوسفی، دیگر بازیکن مصدوم سپاهان نیز شرایط مشابهی دارد و نمی‌تواند تیمش را در این دیدار همراهی کند.

پیام نیازمند، دروازه‌بان سپاهان که پس از مصدومیت از ناحیه کمر، چند بازی را از دست داده بود، به تمرینات بازگشته است، اما هنوز آمادگی کامل خود را به دست نیاورده و نیما میرزازاد، دروازه‌بان جوان سپاهان، شانس بیشتری برای بازی در مقابل تراکتور دارد.

دیدار تراکتور و سپاهان در روز چهارشنبه 15 فروردین 1403 در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • تماشای بازی تراکتور - سپاهان رایگان شد
  • فکری بازی کنیم
  • نیم‌نگاه بارسلونا و دکو به وضعیت جورجینیو
  • یک ستاره استقلال بدون بازی کردن پول می‌گیرد
  • لیست غایبان سپاهان برای بازی با تراکتور
  • این بازیکن استقلال بدون بازی پول می‌گیرد
  • دست رد لواندوفسکی به اتلتیکو مادرید و لیگ عربستان؛ مهاجم لهستانی در بارسلونا می‌ماند
  • گزینه نکونام برای استقلال نقشه کشید(عکس)
  • بازیکن کلیدی تیم‌ملی محروم شد
  • بهترین بازیکن دیدار ترکمتستان و ایران