Web Analytics Made Easy - Statcounter

اواسط مهر ۱۳۹۸ بود که ویدئویی با محتوای مجرمانه در فضای مجازی (اینستاگرام) و خصوصا شبکه اجتماعی ویدئو محور آپارات منتشر شد. این ویدئو با وجود آنکه ۴۰ دقیقه پس از انتشار پاک شد، حواشی و جنجال‌های زیادی را به دنبال داشت.


در این ویدئو خانم مجری در حالی که پوششی نامتعارف و مغایر با شئون اسلامی و آرایشی زننده داشت در مصاحبه با کودکان کم سن و سال پرسش‌هایی جنسی مطرح می‌کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ویدئو این خانم مجری از کودکان درباره چگونگی به دنیا آمدنشان سوال می‌پرسید و به اصطلاح پیگیر آموزش‌های جنسی به کودکان شده بود.

   

در پی انتشار این ویدئوی غیرمجاز بود که با پیگیری مسئولان ذیربط ویدئوی مذکور پس از حدود ۴۰ دقیقه از آپارات حذف شد. همچنین با دستور مقام قضایی، مدیر عامل شبکه اجتماعی آپارات به دلیل انتشار این ویدئو با محتوای مجرمانه بازداشت شد.

گفته می‌شود طبق حکم دادگاه بدوی که امروز اعلام شد محمد جواد شکوری مقدم، مدیرعامل آپارات به خاطر آپلود این ویدئو در آپارات به ۱۰ سال حبس محکوم شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مدیرعامل آپارات ویدئو آموزش های جنسی حبس پارسی خبر آپارات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۵۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از رام الله، روز اسیر امسال در سایه جنگ خونبار رژیم اشغالگر علیه غزه برگزار می‌شود. زنان، مردان و کودکان امروز آمدند تا به ظلم اشغالگرانی اعتراض کنند که هزاران نفر از فرزندانشان را در شرایطی شبیه به اعدام تدریجی بازداشت کرده اند، آنها از سرنوشت آنها بی خبرند و هر بار که اسیری در زندان به شهادت می‌رسد عذاب آنها بیشتر می‌شود.
کرانه باختری در معرض بازداشت‌های بی سابقه‌ای قرار دارد که براساس آن از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تاکنون بیش از پنج هزار فلسطینی از جمله زنان و کودکان بازداشت و در شرایط غیرانسانی زندانی شده اند. آنها در معرض شکنجه و گرسنگی، سلول انفرادی و ممنوعیت ملاقات و درمان قرار دارند.
امروز بیش از ۹۵۰۰ فلسطینی در زندان‌های صهیونیست‌ها بازداشت هستند که ۸۰۰ نفر از آنها زن و بیش از ۲۰۰ نفرشان را کودکان تشکیل می‌دهند. ۶۶ خبرنگار نیز در زندان‌های صهیونیست‌ها هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ جمعه ۳۱ ‌فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز جمعه ۳۱ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • روز اسیر فلسطینی در سایه نسل کشی علیه غزه 
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ پنجشنبه ۳۰‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • آموزش: توصیه‌هایی برای مقابله یا جلوگیری از استرس در فضای مجازی
  • پخش زنده جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ ‌چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون و آنلاین
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز چهارشنبه ۲۹‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • پخش زنده بازی‌های فوتبال امروز سه‌شنبه ۲۸‌ فروردین از تلویزیون + سایت آنتن و آپارات