Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش رژیم صهیونیستی با وجود گسترش شدید ویروس کرونا در مناطق اشغالی و در میان نظامیان این رژیم، به برگزاری یک رزمایش نظامی پرداخت.

خبرگزاری میزان –ارتش رژیم صهیونیستی صبح امروز با وجود این که ویروس کرونا در میان نظامیان این رژیم بسیار گسترش پیدا کرده است، اقدام به آغاز یک رزمایش نظامی کرد.

این رزمایش نظامی که تا روز پنجشنبه ادامه دارد، مشخصا جبهه‌های مختلف به ویژه جبهه شمالی اراضی اشغالی را تحت پوشش قرار می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گسترش ویروس کرونا در یکی از پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی

این مانور ارتش رژیم صهیونیستی از ترس حملات نیرو‌های مقاومت برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: رژیم صهیونیستی کرونا در اراضی اشغالی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی کرونا در اراضی اشغالی ارتش رژیم صهیونیستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۰۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه الجزیره، ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت یک نظامی دیگر خود در نوار غزه اعتراف کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اذعان کرد یک نظامی دیگر این رژیم در نبردهای منطقه خان یونس در جنوب نوار غزه کشته شده است.

بنا به اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، این نظامی گروهبان تیپ گعفاتی است.

رژیم صهیونیستی از ابتدای جنگ غزه تاکنون تنها به هلاکت ۵۹۷ نظامی خود در غزه و ۲۵۳ نظامی از آغاز حمله زمینی به این باریکه اذعان کرده است.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

کد خبر 6063842

دیگر خبرها

  • شمار نظامیان کشته شده اعلام شده اسرائیل به 597 نفر رسید
  • کشته شدن یک نظامی اسرائیلی دیگر در غزه/ شمار نظامیان کشته شده اسرائیل به 596 نفر رسید
  • هلاکت یک نظامی صهیونیست دیگر در غزه
  • شمال فلسطین اشغالی زیر آتش باران حزب الله
  • حمله پهپادی مقاومت اسلامی عراق به دو موضع نظامی رژیم صهیونیستی
  • حمله راکتی سنگین حزب‌الله به مقر نظامی اسرائیل در جولان
  • حمله موشکی حزب‌الله به مواضع ارتش رژیم صهیونیستی
  • زخمی شدن 31 نظامی اسرائیلی در 48 ساعت گذشته
  • گسترش اختلافات میان مقامات صهیونیست بر سر سربازی حریدی‌ها
  • شلیک ۸ راکت از نوار غزه به جنوب سرزمین‌های اشغالی