Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی همتی، رئیس هیئت کونگ فو و هنرهای رزمی استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: مسابقات مجازی تکنیک کونگ فو و هنر‌های رزمی به مناسبت هفته گرامیداشت هفته تربیت بدنی و ورزش در دو بخش بانوان و آقایان برگزار شد.

او افزود: این رقابت‌ها در گروه بانوان در چهار رده سنی با ۴۹ شرکت کننده و در گروه آقایان با حضور ۴۰ شرکت کننده برگزار شد که در پایان این رقابت‌ها نتایج زیر حاصل شد:

بخش بانوان

نفرات برتر نونهالان

مقام اول: ایلین شهریاری

مقام دوم: نازنین فاطمه مهدی زاده

مقام سوم: ملیکا رنجبر

 

نفرات برتر نوجوانان

مقام اول: هانیه قلعه خانی

مقام دوم: غزل حیدری

مقام سوم: فاطیما رشیدی

 

نفرات برتر جوانان

مقام اول: مبینا قلعه خانی

مقام دوم: یاسمن حکیمیان

مقام سوم: لعیا سادات منشی‌پور

 

نفرات برتر بزرگسالان

مقام اول: کیانا قاسمی

مقام دوم: زهرا محمدی

 

بخش آقایان

نفرات برتر نونهالان

مقام اول: امیرمحمد پشت شیرانی

مقام دوم: مهرداد خانزاده

مقام سوم: امیرعلی سراسیابی

 

نفرات برتر نوجوانان

مقام اول: محمد دباغی نژاد

مقام دوم: ایلیا شیخ حسینی

مقام سوم: امیرمحمد ملایی

 

نفرات برتر جوانان

مقام اول: ابوالفضل هاشمی

مقام دوم: سعادت محمدی

همتی از داوری شایسته شیرانی، ولی آبادی، نوروزی و صانعی در بخش آقایان و حاج محمدی، بیرجندی، کلانتری، زنگی آبادی و اسدی در بخش بانوان قدردانی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/ب

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی هنرهای رزمی مسابقات مجازی نفرات برتر مقام سوم مقام اول مقام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۰۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود

علی کشفیا در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره ناکامی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۴ پاریس اظهار کرد: پیش از شروع رقابت‌ها تخمین می‌زدیم رقابت تنگاتنگی با حریفان داشته باشیم. به خصوص اینکه در رقابت‌های انتخابی المپیک، سطح بازی‌ها سخت‌تر از قبل می‌شود. بین ۵۰ تا ۶۰ درصد احتمال می‌دادیم که بتوانیم سهمیه المپیک را با توجه به تیم‌های حاضر کسب کنیم. تیم ما هم در شرایطی که انتظار داشتیم برابر حریفان ظاهر شد. همان تصور فنی که توقع آن وجود داشت در مسابقات ارائه کردیم.

رئیس انجمن والیبال نشسته افزود: این را می‌دانستیم که برای آینده باید تلاش‌مان را بیشتر کنیم. آخرین مرحله از مسابقات گزینشی را در چین پشت سر گذاشتیم و ملی‌پوشان تمام توان خود را برای ارائه بهترین نمایش ارائه کردند. در رده آقایان و بانوان هشت تیم مرحله نهایی در پارالمپیک پاریس انتخاب شده‌اند. از نظر آمادگی جسمانی تیم ملی والیبال نشسته بانوان در شرایط مطلوب بود ولی از لحاظ فنی نتوانستیم در سطحی بازی کنیم که مورد انتظار بود. باید نقاط ضعف و قوت تیم ملی شناسایی شود و بتوانیم با کار بیشتر ضعف‌ها را برطرف و قوت‌ها را حفظ کنیم. باید برنامه‌ریزی اساسی کنیم تا بتوانیم سطح کیفی خود را بالاتر ببریم و راه‌ها و روش‌هایی که ما را به این مقصود می‌رساند اجرایی کنیم. این از دسترس خارج نیست و باید هزینه کرد تا برنامه‌ها به شکل مطلوب عملی شود.

کشفیا در خصوص اینکه عنوان شده بود توجه به تیم آقایان از بانوان بیشتر بوده در حالی که تیم مردان همواره قهرمان جهان است و تیم خانم‌ها نتوانست سهمیه پارالمپیک بگیرد، تصریح کرد: اصلاً چنین موضوعی را قبول ندارم. مسابقات قهرمانی آسیا و پاراآسیایی بوده که هر دو تیم شرکت کردند. اردو‌های مشترک برگزار شده و به یک اندازه اردو رفته‌اند، هیچ فرقی بین تیم آقایان و بانوان نگذاشته‌ایم. فدراسیون جانبازان و توان یابان و کمیته ملی پارالمپیک هم آن چیزی که مصوب شده در مورد هر دو تیم اجرا کردند. رشته با رشته فرق می‌کند، توانایی‌ها و آمادگی‌ها متفاوت است. اتفاقاً از نظر سازماندهی و تشکیلاتی به خانم‌ها بیشتر از مردان توجه شده است. چون آقایان در قله هستند به خانم‌ها بیشتر توجه شده تا بتوانند در شرایط بهتری قرار بگیرند.  

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پایان روز دوم مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • آیین افتتاحیه مسابقات ورزشی جام شهدای مهارت در البرز
  • انتخاب سرمربی تیم ملی کوراش آقایان و بانوان از خراسان‌شمالی
  • کادر فنی تیم‌های ملی کوراش آقایان و بانوان ایران معرفی شد
  • پایان مرحله استانی مسابقات ورزشی کارکنان دولت در کرمان
  • کشفیا: در والیبال نشسته بیشتر از آقایان به بانوان توجه کردیم/ دلایل ناکامی در انتخابی المپیک شناسایی می‌شود
  • کمبود اسپانسر در نهایت به‌ضرر لیگ‌برتر تمام می‌شود
  • مسابقات ورزشی قهرمانی مراکزتوانبخشی اوتیسم استان کرمان برگزار شد
  • اعلام نفرات برتر مسابقات پرس سینه خوزستان
  • پایان نخستین جشنواره حیات در مازندران با اعلام نفرات برتر