Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-03-28@11:45:20 GMT

صدرنشینی آنتورپ در غیاب بیرانوند

تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۹۷۵۶۰۹۳

تیم رویال آنتورپ در جریان پیروزی برابر بیرشوت، دروازه‌بان ایرانی خود را در اختیار نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب بازی‌های هفته دهم ژوپیر لیگ بلژیک، تیم رویال آنتورپ که برخلاف دیدار اخیرش علیرضا بیرانوند را در فهرست نداشت، از ساعت ۱۶ امروز در بوسویل استادیوم با بیرشوت رده سومی دیدار کرد.

 

 

 

 

یاران بیرانوند بازی را هجومی شروع کردند و تا دقیقه ۱۵ دو گل به ثمر رساندند، اما پس از آن دو گل در دقایق ۲۵ و ۷۳ دریافت کردند تا در آستانه از دست رفتن پیروزی خانگی مقابل بیرشوت قرار بگیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آنتورپ که با پیروزی روحیه‌بخش در هفته اول لیگ اروپا پای به بازی امروز گذاشته بود، در دقیقه ۷۴ توسط ام‌بوکانی کونگویی گل سوم را به ثمر رساند و در نهایت به پیروزی ۳ بر ۲ مقابل بیرشوت دست یافت.

 

 

 

 

روند شکست‌ناپذیری یاران بیرانوند طی پنج هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک که با یک مساوی و چهار برد برای آنها همراه بود، امروز هم برابر بیرشوت ادامه یافت و رویال آنتورپ با این برد ۲۰ امتیازی شد تا بالاتر از کلوب بروژ و شارلروا قرار بگیرد و صدرنشین شود.

 

علیرضا بیرانوند همانند دو هفته گذشته ژوپیر لیگ بلژیک، امروز هم بخاطر عدم آمادگی پس از مصدومیت اخیرش در فهرست آنتورپ برابر بیرشوت حضور نداشت.

 

 

علیرضا بیرانوند آنتورپ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: علیرضا بیرانوند آنتورپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای گیلان؛ از هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های جام آزادگان امشب تیم داماش گیلان در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف تیم مس شهر بابک رفت و ۲ بر یک این تیم را شکست داد. 
گل‌های داماش گیلان را عماد میر جوان و رضا زاهد تبار را در دقایق ۴۷ و ۹٠ به ثمر رساندند. 
برای تیم مس شهر بابک هم علیرضا ولی زاده در دقیقه ۳۹ گل زد. 
داماش با این پیروزی ۱۹ امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده شانزدهم جدول رده بندی قرار گرفت. 
شاگردان علی نظر محمدی، چهارشنبه ۱۵ فروردین در رشت دیدار عقب افتاده خود از هفته بیست و یکم را برابر خیبر خرم آباد برگزار خواهند کرد.
در دیگر بازی تیم شهرداری آستارا در تهران با یک گل مقابل میزبانش تیم سایپا به پیروزی رسید و با ۲۳ امتیاز در جایگاه چهاردهم ایستاد.

دیگر خبرها

  • گل گهر به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • پیروزی تیم‌های گیلانی در لیگ دسته یک فوتبال
  • لیگ دسته اول فوتبال| تداوم صدرنشینی خیبر در شب بُرد مدعیان
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم‌آباد در لیگ یک/ لیگ برتر دست یافتنی‌تر شد
  • تداوم صدرنشینی خیبر در لیگ یک
  • ادامه صدرنشینی خیبر خرم آباد
  • فرار انگلیس از شکست مقابل بلژیک در لندن/ پیروزی آلمان و فرانسه و شکست پرتغال + فیلم
  • پیروزی آلمان و فرانسه و توقف انگلیس در بازی‌های دوستانه ملی
  • برگزاری تمرین پرسپولیس در غیاب سرمربی و ۶ ملی پوش
  • از قهرمانی استقلال چیزی نگویید؛ هنوز زود است!