Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون بین‌المللی اسکی (FIS) تا زمان انتخاب دبیرکل جدید این فدراسیون بر فعالیت‌ها و امور روزمره FIS شخصا نظارت خواهد کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بحران دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی را درگیر کرده است. برکناری ناگهانی سارا لوییس دبیرکل FIS یک اتفاق عجیب و غیرقابل پیش بینی بود. با وجود اینکه پیش‌بینی می‌شد پس از رفتن کاسپر رئیس فدراسیون جهانی از فدراسیون بین‌المللی اسکی، سارا لوئیس جانشین او خواهد شد، اما پس از 20 سال فعالیت لوئیس به صورت ناگهانی از این فدراسیون کنار گذاشته شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نحوه اعلام خبر برکناری دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی انتقادات زیادی را در پی داشت. سایت فدراسیون بین‌المللی اسکی در ابتدا دلیل برکناری سارا لوئیس را از دست دادن اطمینان عنوان کرده بود و ساعاتی بعد این خبر اصلاح شد و دلیل برکناری دبیرکل فدراسیون بین‌‌المللی اسکی از خبر حذف شد.

 فدراسیون بین‌المللی اسکی ترجیح داده که دبیرکل جدید این فدراسیون را به صورت موقت منصوب نکند و جزئیات بیشتر در مورد جانشینی سارا لوئیس را در روزهای آتی اعلام خواهد کرد.

عمده فعالیت‌های فدراسیون‌های بین‌‌المللی تحت نظارت دبیرکل یا مدیر ارشد اجرایی صورت می‌پذیرد و حالا در غیاب دبیرکل فدراسیون بین‌المللی اسکی، رئیس این فدراسیون امور جاری را انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: فدراسیون بین المللی اسکی دبیرکل فدراسیون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۳۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدارسیون کبدی، با حکم عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدی، علی رشیدی به عنوان دبیرکل فدراسیون کبدی انتخاب شد.
رشیدی دانش آموخته کارشناسی ارشد مدیریت ورزشی بوده و پیش از این به مدت ۷ سال مسولیت روابط عمومی و بین الملل فدراسیون را در کارنامه خود داشته است.

پیش از رشیدی عباس فرهمندمهر به مدت ۶ سال دبیری این فدراسیون را برعهده داشت.

کد خبر 6086502

دیگر خبرها

  • کیومرث هاشمی: نظارت کلان بر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس خواهیم داشت/ دخالتی در امور اجرایی سرخابی‌ها نداریم
  • وزیر ورزش: دخالتی در امور اجرایی سرخابی ها نداریم
  • هاشمی: دخالتی در امور اجرایی استقلال و پرسپولیس نداریم
  • عضو ایرانی هیات رئیسه جهانی در کمیته نظارت بر مسابقات ووشو
  • دبیرکل فدراسیون کبدی مشخص شد
  • پوست اندازی در اسکی با نسل جدید مربیان و مدرسان
  • دو ایرانی بالاترین مدرک جهانی اتومبیلرانی را به دست آوردند
  • پوست اندازی در اسکی با ورود نسل جدید مربیان و مدرسان
  • پوست اندازی اسکی؛ نسل جدید مربیان و مدرسان در راه هستند
  • علی رشیدی دبیرکل فدراسیون کبدی شد