Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها ـ دادستان نظامی خراسان شمالی درباره فیلم پخش شده در رسانه‌ها در خصوص مرگ یک فرد در شهر اسفراین توضیحاتی داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد به نقل از مرکز رسانه قوه قضائیه، مجتبی زارع گفت: روز گذشته اولیاء دم  این جوان با حضور در دادسرای نظامی خراسان شمالی شکایتی با عنوان تیراندازی منجر به قتل مطرح کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع و ادعاهای اولیاء دم متوفی، طی تماس تلفنی در حضور اولیاء دم از مدیرکل پزشکی قانونی استان درخواست کردیم تا با دقت و سرعت جسد کالبدگشایی و علت فوت و نوع صدمه های وارد شده مشخص شود.

زارع تصریح کرد: سپس دستوراتی در چند بند به ضابطان قضایی برای بررسی نحوه مرگ مقتول صادر شد تا محل درگیری را دقیقا بررسی و فیلم دوربین‌های مداربسته موجود در محل را جمع‌آوری و ارسال کنند.

دادستان نظامی خراسان شمالی گفت: همچنین درباره دستور قضایی تعقیب و تیراندازی، صورتجلسات تنظیم شده و مشخصات ماموران دخیل در ماجرا از مراجع ذی ربط استعلام به عمل آمده است.

زارع افزود: تحقیق از شهود معرفی شده توسط اولیاء دم نیز در دست انجام است.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نظامی خراسان شمالی اولیاء دم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار عتباتی با اشاره به مشکلات مرتبط با پرونده‌های قضایی گفت:همکاری‌ها و هماهنگی‌ها در خصوص برخی پرونده‌های قضایی موثر در حصول نتایج بهتر خواهد بود.
رئیس کل دادگستری استان همچنین کمک به حل مشکل یکی از واحد‌های تولیدی را مورد تاکید قرار داد و گفت: با حل مشکلات این واحد تولیدی اشتغالزایی چشم گیری بالغ بر ۱۰۰۰نفر در استان اتفاق می‌افتد که نیازمند همراهی و همکاری موثر دو مجموعه می‌باشد.
حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی پورشادلو دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور که اخیرا به این سمت منصوب شده است نیز به همکاری‌های دوجانبه تاکید و باز شدن گره از مشکلات مردم خصوصا پرونده‌های کثیرالشاکی را یکی از امور مهم ارزیابی کرد و همکاری‌های دوجانبه را در این خصوص کارگشا و نتیجه بخش عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • دادستان های استان گلستان جوانانی توانمند و انقلابی هستند
  • ایستگاه زمان صوفی ۵۵ میلیمتر رکورد دار بارش درخراسان شمالی
  • توقیف ۲۵۰۰ میلیارد تومان اموال قاچاقچیان موادمخدر در گلستان
  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • حمایت همه جانبه دستگاه قضایی استان از طرح نور فراجا
  • دیدار دادستان ویژه روحانیت شمالغرب کشور با رئیس کل داگستری استان آذربایجان غربی
  • زارع پور: بیش از ۷ میلیون خانوار تحت پوشش فیبر نوری قرار دارند
  • مرمت بخش تخریب شده شهر تاریخی بلقیس؛ بزودی
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد
  • آزادسازی ۹۵ درصد ‌اراضی ‌مسیر بزرگراه شمالی کرج پس از ۹ سال