Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا حاجی بابایی گفت: جلسه بررسی تامین منابع کالا‌های اساسی و همسان سازی حقوق بازنشستگان با حضور قالیباف، زاکانی رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس، عزیزی نماینده کرمانشاه، رضا خواه و نادران عضو کمیسیون برنامه و بودجه، پورمحمدی معاون سازمان برنامه و بودجه، سالاری رئیس سازمان تامین اجتماعی، خاندوزی عضو کمیسیون اقتصادی و جمعی از کارشناسان مرکز پژوهش‌های مجلس امروز برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در این جلسه مشترک مجلس و دولت، درخصوص منابع این طرح پس از بررسی‌های لازم توافق لازم صورت گرفت و مقرر شد، پورمحمدی مشورت لازم را با دولت انجام دهد.

رییس کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: در این توافق موضوع ۵۰ هزار میلیارد تومان بند (و)، تبصره ۲ در اختیار سازمان تامین اجتماعی بدون هیچگونه تغییر کماکان باقی می‌ماند.

حاجی بابایی تأکید کرد: منابع تامین کالا‌های اساسی با رعایت مصوبه کمیسیون برنامه و بودجه در جهت تامین کالا‌های اساسی بر مبنای ۱۲۰ هزار تومان برای سه دهک پایین و ۶۰ هزار تومان برای ۴دهک بعدی خواهد بود.

حاجی بابایی به لزوم تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم هم اشاره کرد گفت: ۲۰ هزارمیلیارد تومان برای تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و مناطق محروم، همچنین تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری و تامین اجتماعی پیش بینی شده است.

وی افزود: خط قرمز ما در این طرح، تامین کالا‌های اساسی و اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و تامین اجتماعی بطور کامل است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت: در مذاکرات امروز پرداخت ۳۰ هزارمیلیارد تومان از مطالبات سازمان تامین اجتماعی برای کمک به این سازمان و همچنین اختصاص ۱۰هزار میلیارد تومان برای تکمیل همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری و لشگری و بازنشستگان غیر هیات علمی دانشگاه‌ها بررسی شد، که علاوه بر بند (و)، به سقف تبصره ۲ افزوده شده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: مجلس حمیدرضا حاجی بابایی همسان سازی حقوق بازنشستگان قالیباف بودجه پارسی خبر همسان سازی حقوق بازنشستگان کمیسیون برنامه برنامه و بودجه کالا های اساسی تامین اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا، میزان ارز تامین شده برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در سال ۱۴۰۱ حدود سه میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار بود که این رقم از ابتدای فروردین تا پایان اسفند ۱۴۰۲ به بیش از چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون دلار رسید.

تامین ارز سال ۱۴۰۲ بانک مرکزی برای واردات دارو و تجهیزات پزشکی در مقایسه با سال گذشته آن از رشد ۲۶ درصدی برخوردار بوده است.

بر اساس این گزارش، بانک مرکزی از ابتدای فروردین تا دیروز (سوم اردیبهشت ۱۴۰۳) نیز بیش از سه میلیارد و ۱۴۳ میلیون دلار ارز برای چهار گروه کالا‌های اساسی و دارو، تجاری و بازرگانی، واردات در مقابل صادرات و خدمات تامین کرده است.

کالا‌های تجاری و بازرگانی با یک میلیارد و ۸۵۴ میلیون دلار بیشترین حجم را با میانگین نرخ ۴۱ هزار تومان به خود اختصاص داده است.

کالا‌های اساسی و دارو با ۶۳۶ میلیون دلار در رتبه بعدی قرار دارد؛ ۵۶۱ میلیون دلار از این گروه به کالا‌های اساسی و کشاورزی شامل گندم، دانه‌های روغنی و نهاده‌های دامی و ۷۵ میلیون دلار دیگر نیز به دارو، مواد اولیه دارو و تجهیزات پزشکی تخصیص داده شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصویب مبلغ منابع ارزی دارو و کالا‌های اساسی
  • آخرین جمع‌بندی کمیسیون اجتماعی برای توافق یک تعطیلی پربحث
  • ماجرای «خبر خوش» برای مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد چیست؟
  • آخرین جمع‌بندی احتمالی کمیسیون اجتماعی؛ توافق برای تعطیلی شنبه‌ها
  • برای واردات کالا‌های اساسی و دارو ۶۳۶ میلیون دلار تامین شد
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • همسان‌ سازی حقوق بازنشستگان از چه زمانی اجرا می‌شود؟
  • تکذیب ادعای یک نماینده مجلس درباره عدم تخصیص ارز به واردات مواد اولیه
  • نماینده کارگران ساختمانی : بیمه ۴۰۰ هزار نفر در دولت رئیسی قطع شد