Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خرداد به نقل از فارس از تبریز، سردار سرتیپ پاسدار محمد پاکپور که برای سومین بار در بیست روز گذشته برای رصد و پایش امنیت مرزی، در منطقه حضور یافته در گفتگویی کوتاه با خبرنگاران با اشاره به درگیری های اخیر بین بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان در منطقه اظهار داشت: جمهوری اسلامی با هرگونه اشغال و تجاوز مخالف بوده و آن را محکوم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: از اولین روزهای درگیری اخیر بین جمهوری آذربایجان و ارمنستان، قرارگاه عاشورای نیروی زمینی سپاه در منطقه مرزی فعال بوده و تحولات مرزی را رصد کرده و زیر نظر داشته و اقدامات و تقویت های لازم متناسب با شرایط پیش آمده انجام شده است.
سردار پاکپور با هشدار به طرف های درگیر گفت: هر گونه ناامنی و تهدید در مرزهای ما که موجب آسیب به امنیت و آرامش روانی مردم عزیزمان باشد با اقدام مقابله ای ما مواجه خواهد شد و اساساً امنیت مردم و منافع ملی کشورمان خط قرمر ماست.
فرمانده نیروی زمینی سپاه در ادامه با اشاره به اعزام و استقرار یگان هایی از نیروی زمینی سپاه به منطقه خاطر نشان کرد: اعزام یگانها از نیروی زمینی سپاه در راستای اهداف و صیانت از منافع ملی و همچنین تامین امنیت و آرامش مردم منطقه خواهد بود.
فرمانده نیروی زمینی در پایان اشاره کرد: تمامیت ارضی کشورهای همسایه برای ما محترم است و هرگونه تغییر در ژئوپلیتیک مرزی، خط قرمز جمهوری اسلامی ایران است. برچسب ها: نیروی زمینی سپاه

منبع: خرداد

کلیدواژه: نیروی زمینی سپاه نیروی زمینی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۹۷۵۶۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد

به گزارش خبرآنلاین به گزارش از ایسنا، در بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان آمده است: «مسیر باغانیس-ووسکپار برای انجام پاکسازی مین در قلمرو مجاور و هم‌چنین جلوگیری از ورود شهروندان به مناطق مین‌گذاری شده مجاور به منظور اطمینان از ایمنی آنها بسته شده است.»

خبرگزاری تاس به نقل از بیانیه وزارت کشور جمهوری آذربایجان گزارش کرد: «تعیین مرز در بخش باغانیس-ووسکپار برای امروز ۲۳ آوریل (۴اردیبهشت) برنامه‌ریزی شده است. هم‌چنین به اطلاع می‌رسانیم شایعاتی مبنی بر اینکه بخشی از قلمرو حاکمیت جمهوری ارمنستان به آذربایجان واگذار خواهد شد، صحت ندارد.»

این بیانیه در ادامه مجددا افزود: «تاکید می‌کنیم که هیچ تغییری در خط تماس ارمنستان-آذربایجان برای امروز برنامه‌ریزی نشده است. پس از تعیین مرز، نیروهای مرزی ارمنستان به حفاظت از خط مرزی مشغول خواهند شد.»

دفتر دولت ارمنستان هم امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد بر اساس توافق کمیسیون‌های تعیین حدود مرزی هر دو کشور، «فرآیندی از ۲۳ آوریل ۲۰۲۴ برای تعیین مختصات بر اساس اندازه‌گیری‌های مربوطه آغاز می‌شود.»

310310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898704

دیگر خبرها

  • پشت‌پرده توافق اخیر ارمنستان و آذربایجان/ چرا پوتین و اردوغان مخالفند؟
  • مقابله با یکجانبه‌گرایی غرب با خلق ساختارهای جدید
  • دکترین هسته ای ایران تغییر می کند؟
  • افتتاح مرکز تداوم عقیدتی امام خامنه قرارگاه منطقه‌ای کربلا نیروی زمینی سپاه
  • الهام علی‌اف: متن توافق صلح بین باکو و ایروان وارد جزییات شده است
  • مقابله با سوداگران زمین با همکاری مردم میسر می‌شود
  • باکو: ارمنستان تعیین مرز با آذربایجان را آغاز کرد
  • گسترش همکاری مرزبانان ایران و کویت در مرزهای مشترک دریایی
  • اسرائیلی‌ها بدانند هر عملی انجام دهند با واکنش بزرگ ایران مواجه می‌شوند
  • آغاز تعیین حدود مرز‌های ارمنستان با جمهوری آذربایجان